pike schreef:
En is het nou nog gelukt??????
Ze zijn hier weer een stapje vooruitgegaan: Vanochtend was ik de sardientjes aan het schoonmaken, toen dacht ik laat ik die kliederboel eens in hun bakken erbij doen. Hebben ze toch ook die ingewanden opgegeten

de bakken waren allebei schoon leeg
In de toekomst hoef ik dus enkel nog voor Armagnac de kop eraf te hakken en die bij Pike in de bak te doen. Scheelt een hoop geklieder en ik hoef niks meer weg te gooien. En bij de viswinkel kopen en niet meer op de markt!

Ik ben afgelopen zondag inderdaad zo GEK geweest om een drietal sardines heel netjes te ontdoen van kopje en staart...ennnn...netjes van binnen schoon te maken

8)
Ik heb ze daarna met de staafmixer gepureerd (bij 'rode bietjes'...want om de één of andere reden

zijn 'rode bietjes' hier hééééééél lekker).
Daar heb ik tevens nog wat zalmmootjes (in grotere stukjes

) doorheen gesneden.
ENNNN....jawel hoor: mijn ZEER geliefde doggies vonden het bést oké.

Met andere woorden: ze hebben het opgegeten.
Dat wil zeggen: Lara METEEN (dit lijkt een constant hongerende veelvraat te worden) en Roefus na wat 'inspectering'...ennn...'denk je dat ik dit verdraag?? ' .
En ik: 'Ja hoor Roef.....dit is lékkerrrrrr....'.
En Roef trapte erin...in mijn 'geslijm' dat het lekkerrrr was
Nu stel ik het weer even uit hoor...want Roef is NATUURLIJK een heel slimme hond...die gaat niet ZO vaak 'direct achter elkaar in hetzélfde trappen'

Zag vandaag nog 'n paar sardines in de vriezer liggen, en heb maand of wat terug nogal wat pakketjes zalm ingekocht.
Dus we proberen het opnieuw...
Maar joh...JIJ geeft hoop...met je 'vis-berichtjes'

Dusss...het stimuleert mij wel

Wilde er eigenlijk geen gedoe meer van maken...ga nu weer verdere stappen ondernemen....

8)