Ja lekker he. Voor het hondje is het hartstikke fijn, ze heeft hier wat moeite met de drukte van alledag. Het is goed als ze naar een rustiger thuis gaat.Bernie schreef: Fijn dat Sita lekker wat gegeten heeft en ook ik zal keihard duimen zaterdag.
Wat gaan dingen soms snel he.
Wat zal ik doen?
Moderator: Lizzy
Re: Wat zal ik doen?
- Charlie Angel
- Moderator
Ze is natuurlijk ook altijd gewend geweest alleen te zijn, dus het zal zeker erg wennen zijn bij jullie.Erna schreef: Ja lekker he. Voor het hondje is het hartstikke fijn, ze heeft hier wat moeite met de drukte van alledag. Het is goed als ze naar een rustiger thuis gaat.
De duimen draaien hoor, succes alvast zaterdag.
wat zou het geweldig zijn dat ze zaterdag een nieuw thuis vindt. hier draaien de duimen ook!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
dat zou heerlijk zijn zeg 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben ook al aan het duimen 
dat is wel heel mooi voor Sita een nieuw huis en ook al zo snel.
we duimen mee
we duimen mee
Bijna zaterdag. Wat zou het mooi zijn als ze een goed adresje zou krijgen!
Ik duim mee !!!!!!
Het is zaterdag!!!
ik duim!!!!!
En en en?
pomtiedomtiedom...........laura86 schreef: En en en?
Nee, das flauw. Sita is vanmiddag na de kennismaking met haar nieuwe baasje meegegaan en we denken dat het heel goed zal gaan. Meer nieuws is even niet aan mij maar aan haar nieuwe baasje. Komt nog wel.
- Angelique
- 5-sterren

Oh, dus ze zijn hier lid of worden het vandaag nogErna schreef: pomtiedomtiedom...........
Nee, das flauw. Sita is vanmiddag na de kennismaking met haar nieuwe baasje meegegaan en we denken dat het heel goed zal gaan. Meer nieuws is even niet aan mij maar aan haar nieuwe baasje. Komt nog wel.
Ohwww, wat onwijs spannend! Ik kijk helemaal uit naar de eerste update van het nieuwe baasje van Sita!
Spannend he .......en ze zijn al lid van BP..hihihi Verder verklap ik nog niks.
Maar wat kun je je al hechten aan zo'n beestje he.....Toen ze wegreden moest ik toch echt ff een traan wegpinken.
Maar wat kun je je al hechten aan zo'n beestje he.....Toen ze wegreden moest ik toch echt ff een traan wegpinken.