KVV kosten
Moderator: eelke
Re: KVV kosten
[quote="Dian"]
zit er geen supermarkt in de buurt die rodi of smuldier verkoopt? Daar ben je zeker goedkoper mee uit dan met die brok.
[/quote]Jawel, smuldier koop ik bij de c1000 en Rodi kan bij de AH, maar ja dan zit je met die losse pakjes en geen grotere verpakking, en of ik dan goedkoper uit ben?
Ik ga het eens uitrekenen.
Trouwens op de smuldier die ik heb gekocht staat bijvoeding. Ik neem aan dat ik Alvaro dan er nog wat anders bij moet geven? Wat moet dat san zijn?
Groetjes, Ingrid.
zit er geen supermarkt in de buurt die rodi of smuldier verkoopt? Daar ben je zeker goedkoper mee uit dan met die brok.
[/quote]Jawel, smuldier koop ik bij de c1000 en Rodi kan bij de AH, maar ja dan zit je met die losse pakjes en geen grotere verpakking, en of ik dan goedkoper uit ben?
Ik ga het eens uitrekenen.
Trouwens op de smuldier die ik heb gekocht staat bijvoeding. Ik neem aan dat ik Alvaro dan er nog wat anders bij moet geven? Wat moet dat san zijn?
Groetjes, Ingrid.
Je hebt van smuldier vlees compleet en vlees/pens compleet resp 59 cent en 49 cent per pakje van 400 gram.
Mijn honden vinden het heerlijk
, ik wissel af met bibi, 2,50 per kilo en kivo, 14,50 per 12 kilo of 52 euro voor 48 kilo. 
Af en toe een kippenpoot, rodi of duck tussendoor.
Gaat prima, ik geef wel glucosamine en chondroitine als aanvulling voor de gewrichten.
Gaat prima, ik geef wel glucosamine en chondroitine als aanvulling voor de gewrichten.
Als je weleens richting Enschede gaat zou je in Weerselo bij Henry Dijkers Energique kunnen halen, daar kost het 32,50 per 12 kilo zag ik op z'n site: http://www.dijkersdiervoeders.nl/Honden/ en dan op diepvries klikken.
Hij verkoopt ook Duck 39,95 per 16 kilo, ben je nog weer iets goedkoper uit. Als je bij hem meer afneemt kun je vaak ook nog wel over wat korting onderhandelen.
En volgens mij zit/zat er in Holten ook een zaak die diepvriesvoeding verkocht en het ook thuis bezorgde.
Oh, en ik heb deze nog voor je gevonden: http://www.via-natura.nl/ die brengen het nog bij je thuis ook.
Maar da's allemaal nog wel iets duurder dan waar jij nu je 30 kilo AHV voor hebt....
Hij verkoopt ook Duck 39,95 per 16 kilo, ben je nog weer iets goedkoper uit. Als je bij hem meer afneemt kun je vaak ook nog wel over wat korting onderhandelen.
En volgens mij zit/zat er in Holten ook een zaak die diepvriesvoeding verkocht en het ook thuis bezorgde.
Oh, en ik heb deze nog voor je gevonden: http://www.via-natura.nl/ die brengen het nog bij je thuis ook.
Maar da's allemaal nog wel iets duurder dan waar jij nu je 30 kilo AHV voor hebt....
Laatst gewijzigd door Nitus op zo 24 feb 2008, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem een grote vrieskist. Smuldier bezorgt thuis als je voldoende afneemt. Kost 15,60 per 12 kg. Net behoorlijk opgeslagen, maar ja wat is niet duurder geworden.
gr.
Nicolette
gr.
Nicolette
Is ook mijn idee. Als je 30 kg " in het groot inkopen noemt" ben je zeker duur uit. De carnibest is het voordeligst als je het per 100 kg koopt. Je zit dan ook zo rond de 2,50 per kg meen ik.
En dat geldt ook voor de bibi. Ik zou investeren in een diepvries en dan dus echt in het groot inkopen (dus met 100 kg tegelijk).
En dat geldt ook voor de bibi. Ik zou investeren in een diepvries en dan dus echt in het groot inkopen (dus met 100 kg tegelijk).
Bibi kost gewoon 2,50 per kilo hoor, ook al koop je maar 1 kilo.
Ik heb vorige week 10 kilo gehaald en was 25 euro kwijt.
Kivo haal ik wel per 48 kilo voor 52 euro, desnoods samen met iemand anders????
Ik heb vorige week 10 kilo gehaald en was 25 euro kwijt.
Kivo haal ik wel per 48 kilo voor 52 euro, desnoods samen met iemand anders????
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

BIBI is in de grootverbuiksprijs >120kg 2.25pkg.
120 kilo tegelijk vind ik wel heel erg veel hoor, dan mag je wel een mega vrieskist hebben

Ik woon in Spijkenisse dus Hoogvliet is voor mij 10 minuutjes, dat is wel makkelijk natuurlijk
Ik woon in Spijkenisse dus Hoogvliet is voor mij 10 minuutjes, dat is wel makkelijk natuurlijk
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

[quote="arja"]
120 kilo tegelijk vind ik wel heel erg veel hoor, dan mag je wel een mega vrieskist hebben

[/quote]
Welkom in Barfwereld

De meeste serieuze barfers en kvv-voerders hebben wel zoiets staan. Of 2, of 3

[/quote]
Welkom in Barfwereld
De meeste serieuze barfers en kvv-voerders hebben wel zoiets staan. Of 2, of 3
Ik heb er zelf 2. Daar past 120 kg carnibest in. En als dat wat minder wordt, passen de kuikens, kippennekken, lamshart, runderhart enz enz enz er makkelijk in.
ik heb twee van die hele grote aldivriezers, per stuk 714 liter netto inhoud verlichtinkje erboven

Die van mij zijn maar kleintjes. Ze zijn allebei 102 liter. In iedere vries passen 60 rollen cb.
Ik heb bewust voor 2 gekozen omdat ik dan, als de voorraad slinkt, er een kan uitzetten en ontdooien. En als dan de nieuwe lading weer komt, kan die weer aan.
Ik heb bewust voor 2 gekozen omdat ik dan, als de voorraad slinkt, er een kan uitzetten en ontdooien. En als dan de nieuwe lading weer komt, kan die weer aan.
Ik geloof dat die kist van mij 240 liter is en dan heb ik nog een kast met 6 laden dus ik kan wel aardig wat kwijt hoor 
[quote="arja"]
Je hebt van smuldier vlees compleet en vlees/pens compleet resp 59 cent en 49 cent per pakje van 400 gram.
, ik wissel af met bibi, 2,50 per kilo en kivo, 14,50 per 12 kilo of 52 euro voor 48 kilo. 
[/quote] Je geeft glucosamine en chondroitine als aanvulling voor de gewrichten, maar is dit alleen nodig als je geen complete voeding geeft, maar de bijvoeding? Of moet ik het ook geven bij de complete varianten?
Bedankt voor de tip van de Kivo, ik ga daar ook eens naar kijken.
Ingrid.
[/quote] Je geeft glucosamine en chondroitine als aanvulling voor de gewrichten, maar is dit alleen nodig als je geen complete voeding geeft, maar de bijvoeding? Of moet ik het ook geven bij de complete varianten?
Bedankt voor de tip van de Kivo, ik ga daar ook eens naar kijken.
Ingrid.
als je de complete varianten voert, hoef je niets toe te voegen aan supplementen.