vastgevroren

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: vastgevroren

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

conleeuw schreef: ............. maar, volgende keer doe je het niet meer zo, dan doe je netjes alles verpakken, tot de daaropvolgende keer dat je weer vergeten was hoe je heb lopen miepen met de bonken hardgevrorenvlees.... dan ga je opnieuw de mist in ;) ;D ;D ;D
daar was zo'n gezegde over een ezel  :P ;D
Imora
1-ster
1-ster

Bericht door Imora »

ergens toch ook wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben die dit doet...

@conleeuw/ ik zie mijzelf inderdaad over een maand of 3 dezelfde fout maken hoor...  >:( ;D
Huskymeisje
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Huskymeisje »

conleeuw schreef: hé??? heeft iemand mijn invries techniek gestolen >:( :-\ ;D ;D dus... een bekend probleem, voor mij maar een oplossing, inderdaad, stekker er uit, wachten, even wachten, proberen of je al iets los kan wrikken.... nee.... ships, nog even wachten. lukt het om iets er uit te wrikken, dan verwijderen, in een ton of iets zetten zoveel mogelijk dat wat ik niet wenst te gebruiken of ontdooien stapelen, dan blijft het bijna bevroren, net zo lang tot ik de gewenste product er uit heb weten te priegelen, dan mik ik alle andere dingen weer terug... let op, nu past ook niet meer alles in de vriezer, dus ga je haastig op markplaats op zoek naar nog een vriezer ::) ??? nee hoor, het is een kwestie van geduld en doorzetten. De honden moeten een paar dagen flink bunkeren om de vlees die niet meer in de vriezer past weg te werken, maar, volgende keer doe je het niet meer zo, dan doe je netjes alles verpakken, tot de daaropvolgende keer dat je weer vergeten was hoe je heb lopen miepen met de bonken hardgevrorenvlees.... dan ga je opnieuw de mist in ;) ;D ;D ;D
eeeeeeeeeeh ja, en daarom gaan wij echt over tot de aankoop van een vrieskast met een stuk of 4 of 5 laden. Lijkt me ook handiger dan een kist.

Ook niet onbelangrijk is dat ik dan ook weer ruimte heb voor lekkere dingen voor onszelf  :P 8) ::)

Plaats reactie