3 of 4 maaltijden?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:3 of 4 maaltijden?

sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

[quote="yalla"]
Inderdaad dat zeg ik: geen probleem maken als er geen is. Dus als je hond het goed doet op nog eten om 2200 uur, prima. Zo niet, dan eerder eten geven lijkt mij.
[/quote]
Ik denk als jij dat advies geeft dat de pups bij jou al heel wat ouder zijn dan 10 weken (neem ik aan dan)
Lijkt me ook vrij ongeduldig van iemand als hij al zit te zeuren dat zijn pup van 10 weken nog wel eens wat doet s'nachts.Maar bij de pups die dat probleem hebben ou je eens meten kijken wat die pups eten,dan ben ik echt benieuwd wat de uitkomst is.(bij jou zit er tenminste een hoog percentage vlees voerders)
jeanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door jeanne »

Nou, het is er mij niet om te doen om haar zindelijk te krijgen snacht, het tenslotte nog een pup. Een plasje vind ik niet zo erg hoor, ze weet tenslotte heel goed dat dat buiten op het speciale plekje hoort, want daar gaat ze overdag dus wel uit zichzelf naar toe (als de deur openstaat, anders doet ze het binnen ::), dus hier staat de deur de hele dag open, gelukkig is het een lekker weertje)
Maar ik vroeg het omdat ik zo'n beetje de hele dag op de klok zit te kijken of ze nog niet moest eten.
Ze zeurt er tussendoor ook niet om, en omdat het laatst zo uit kwam, dat ik 3 keer op een dag eten kon geven, vroeg ik me af of dat al verstandig was.
Ze krijgt nu al een paar dagen 3 keer te eten, en heeft nergens last van, geen gal spugen ofzo.
Ze krijgt de smorgens om een uurtje of half 8, smiddags tussen 2 en 3 een keer, en dan savonds tegen 10 nog ee keer. Gaat prima! Nu zijn haar porties ook iets groter en ik heb het idee dat ze meer voldaan is na de maaltijd.
geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door geer »

Dan zou ik het gewoon zo laten!
jeanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door jeanne »

[quote="geer"]
Dan zou ik het gewoon zo laten!
[/quote]
was ik ook van plan ;)
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

Ja hoor, bij mij krijgen ze toch ook zeker tot ca. 4 maanden 4x per dag eten, dan tot ca. 6-7 maanden 3x per dag.
Daarna ligt het aan het eetgedrag van de hond, wanneer hij overgaat naar 2x per dag.
Manfred
1-ster
1-ster

Bericht door Manfred »

Bij welk eetgedrag gaan ze naar 2 keer dan ??? ???

Esther

Plaats reactie