nee, het was een pechvogeltieneke schreef: Een Peenvogel![]()
Wat is dit???
Moderator: Lizzy
Re: Wat is dit???
Dat wel natuurlijkpike schreef: nee, het was een pechvogel![]()
-
audier
Het was inderdaat fazant...ik heb het gisteren weer gekregen ipv de parelhoen. Vorige keer had ik ook parelhoen tekort en toen vond ik dit.....Alleen nu had ie het erbij geschreven....Parelhoen heeft ie even niet denk ik....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
klopt ik had ook parelhoen gekocht en niet gekregen, wel fazant.
ellen
ellen
-
audier
Ja jij had gisteren wel veel pech maar dit vond ik toch netjes...zo had ik ook hert blokken gekregen ipv haas spiervlees
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dit vindt ik ook niet erg hoor, hoop alleen wel dat ze het lusten.
heb liever er iets anders voor als ie het niet heeft, als dat ik helemaal niets zou hebben, toch?
ellen
heb liever er iets anders voor als ie het niet heeft, als dat ik helemaal niets zou hebben, toch?
ellen
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Als ze het nou alle 3 niet lusten en je blijft ermee zitten dan wil ik het wel van je overnemen hoor c.q. ruilen/verrekenen met een stel eendenruggen ofzo. Ik weet dat Max het iig lust.vanaalst schreef: dit vindt ik ook niet erg hoor, hoop alleen wel dat ze het lusten.
ellen
-
audier
Ellen......ik dacht dat jij dit ook al een keer had omdat je als antwoord op mijn foto zei dat wat jij eruit had gehaald er net zo uitzag...ik ging er vanuit dat dat dus ook fazant was....
Hier eten ze het alle 4 ...was geen probleem
Hier eten ze het alle 4 ...was geen probleem