Dokter heeft gebeld en de operatie is goed gegaan. Alleen heeft hij niet alles weg kunnen halen want het zat heel vast en was erg hard. De tumor wordt opgestuurd en op kweek gezet. De arts zelf was erg tevreden over de operatie. Nu maar hopen , dat het een goedaardige niet snel groeiende tumor was en dat Gabber weer gauw helemaal opknapt ,zodat hij weer een stoute jongen kan zijn. Ik hoop , dat ik goed gehandeld heb om hem te laten opereren.Ik raad iedereen aan om een verzekering te nemen voor je huisdier, zodat je als je maar iets vermoed je gelijk al die stappen kan nemen die nodig zijn . Ik ben nu een hoop geld kwijt , maar ik heb alles voor die lieverd over en gun hem zo graag nog een fijne tijd.
Ik weet wel zeker dat je goed gehandeld hebt , zeker nu ie goed door de operatie is gekomen. Zijn kansen zijn nu toch alleen maar toegenomen en de druk op zijn wervels zal weg zijn??!!
Jippiiiieeee, lieve Gabbertje komt weer thuis!!!
Geef hem een knuffie van mij!!
Hai, Vanmorgen werd ik gebeld door de arts dat het met Gabber erg GOED ging en dat wij hem om 10.00 uur weer konden ophalen. Hij kon zelf lopen en wij hoefden hem niet te ondersteunen. Heeft wel al veel geplast maar nog niet gepoept.Maar dat zal vanzelf wel komen.Die schat durft z'n rug natuurlijk nog niet te krommen, dat doet hem zeer. Die is na dat gesjor natuurlijk erg beurs. Hij heeft net een handdoekje op zijn rug met een jaap van 20cm. De arts was erg tevreden over de operatie , al hebben ze niet alles weg kunnen halen en had niet gedacht dat Gabber al in zón goeie doen zou zijn. Deze arts vind ik erg kundig op het gebied van rugoperaties en behaalt goede resultaten ook bij hernia's. Hij heeft zelfs een hond geopereerd aan een gebroken rug en die huppelt nu weer vrolijk rond. Ben blij dat mijn Gabbertje weer bij mij is, want vond het toch wel erg stil.
Nog even dit... hoe kom ik bij mijn pb? er heeft mij iemand gemaild. groetjes van nolly en een lebber van gabber.
Vanmiddag voor controle bij de arts geweest. Het gaat goed met gabber, de arts vertelde , dat hij alles weer mag doen. Hoera!!!!Nou , dat geeft een heel stuk rust, want sinds ik hem zaterdag heb opgehaald liep ik hem maar achterna met een handoekje om over zijn rug te leggen tegen de zon en vliegjes .En om hem rustig te houden . Daar werd hij weer onrustig van . Vanmorgen schrok ik wel een beetje omdat hij met zijn rechterachterpoot sleepte.( maar de arts vertelde dat ik mij daar geen zorgen om hoefde te maken) En wat wil je als je zo'n hele nacht in je bedbak hebt gelegen. Mijn vriendin , die met mij meegegaan is en waar ik heel veel steun aan heb hield een stukje kipfilet boven zijn kop en toen ging hij staan en liep met ons en de andere honden mee naar buiten. Vanmiddag na de controle zelfs hier naar het terras gelopen . Want jullie weten toch, dat wij op een bungalowpark zitten.Volgende week dinsdag mogen de hechtingen eruit en dan kunnen wij weer naar huis.Als de foto's op mijn computer staan , zal ik ze op het forum zetten.
GOED NIEUWS!!!!!! De uitslag van de tumor ...... Het was helemaal geen tumor , maar een verkalkte hernia. Ik ben toch zoooo blij , dat ik hem toch heb laten opereren. Hij speelt weer met een stok, Die arts M. van Zuilen van dierenkliniek Oldenzaal-de Thij is echt een genie hoor op het gebied van rugoperaties. Morgen ga ik weer naar haarlem en daar kan ik de foto's / filmpje op het forum zetten. De tuin die ik hier rondom het huisje heb zullen mijn honden en ik wel missen, maar het gewone leven roept weer.Allemaal heel erg bedankt voor jullie meeleven.