als ze 6 weken zijn, mogen ze geloof ik een pipetje kittenstronghold. das ook gelijk tegen de wormen.
verder zou ik idd stofzuigen met stuk vlooienband in de stofzak en met de kam zoveel mogelijk er uit kammen.
kat buufje bevallen; 5 stuks. nieuwe foto's pagina 2
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: kat buufje bevallen; 5 stuks. nieuwe foto's pagina 2
Je hebt bij de dierenwinkel van Frontline een sprayfles, dat is geschikt voor pups en kittens!
Hou er ook rekening mee dat wanneer ze vlooien hebben, ook hoogstwaarschijnlijk wormpjes hebben!
Hou er ook rekening mee dat wanneer ze vlooien hebben, ook hoogstwaarschijnlijk wormpjes hebben!
ik dacht dat frontline niet meer werkzaam was tegen pieten.
frontline werkt niet tegen vlo
je mag de moeder niks geven tegen de vlooien, dat komt in haar lichaam terecht en vandaar in de moedermelk! kammen is 't enige op dit moment, totdat de kleintjes groot genoeg zijn voor een pipetje stronghold.
bel anders de DA voor info ~
't zijn wel schatjes zeg!

je mag de moeder niks geven tegen de vlooien, dat komt in haar lichaam terecht en vandaar in de moedermelk! kammen is 't enige op dit moment, totdat de kleintjes groot genoeg zijn voor een pipetje stronghold.
bel anders de DA voor info ~
't zijn wel schatjes zeg!
Frontline werkt deels nog wel en deels niet meer tegen vlooien, maar dat is wel het enige wat de jonkies nu al mogen hebben. Dus ik zou het zeker wel geven, En dan de spray flacon, dan kun je goed doseren.