[quote="Skipper"]
Ik bedoel dus dat gemalen vlees eerder verkleurd dan vlees aan een stuk. Foutje
[/quote]
Ja dat weet ik, diende ook slechts als voorbeeld dat niet snel verkleuren niet meteen wil zeggen dat er anti-verkleurstoffen aan het vlees zijn toegevoegd.
Er komen tegenwoordig steeds meer fabrikanten bij, die zogenaamd met iets nieuws komen,,
Of iets dat is nog beter,, ik maak me er niet druk om , uiteindelijk zullen alleen die fabrikanten overleven die kwaliteit bieden.
En aangezien ik ruim twee en een half kilo Carnibest per dag voer (wat voor veel mensen al erg veel is kwa geld)
Ga ik zeker geen 4,25 betalen voor een paar rijstekorrels minder.
Dat granen niet goed zijn voor honden met Pancreas problemen is bekend, heb zelf ook een pancreas hond, maar Carnibest heeft een speciaal voer hier voor in hun assortiment,, en zo slecht zal dat dan niet zijn denk ik, Quiero is hier enorm van opgeknapt . Dus enige voorzichtigheid lijkt mij geboden om negatieve uitspraken te doen over een bepaald merk dat inmiddels zijn sporen goed heeft nagelaten in het hele Kvv gebeuren. En wat al heel wat jaartjes menig hond / en zijn bezitter gelukkig heeft gemaakt.
Die 4,25 is echter wel de prijs zonder grootverbruikskortingen. Bij tinlo is het tussen de 30-50kg 5% en vanaf 50kg 10% korting. Ik heb nu de rund, geit en kip geprobeerd. Het ziet er praktisch hetzelfde uit als Bandit qua maling. De rund moesten Jesse en Misty niet, Sammy en Dusty zozo en Baloe was aan de schijt. De kip en geit aten ze allemaal goed. De katten moeten het niet. Ik zal alleen de smaken blijven voeren die Naturis niet heeft, dus geit en wellicht in de toekomst een andere smaak. Geit krijgen ze nu van HB en dan is Carnivoer weer een stuk goedkoper. Al met al tevreden.
[quote="Doresa"]
Gemaakt door Dierenartsen, welke dan ???
[/quote]
Meneer Erwin Geijtenbeek!!! Onze osteopaath en thesisschrijver, o.a. bekend van diverse, recente topics
Maar Fido kan je er vast ook een hoop over vertellen!!
[quote="yuki13"]
Meneer Erwin Geijtenbeek!!! Onze osteopaath en thesisschrijver, o.a. bekend van diverse, recente topics
[/quote]
kan die topixs niet vinde van die osteopaath. Jij bedoel recent topics hier op die forum?
waar dan?
[quote="yuki13"]
[/quote]
en waarom jij zegt 'onze osteopaath en thesisschrijver'???
Is die meneer relatieteerd aan die forum hier? Ik zie niet inlognaam. of is ander heiligdom?
Nee hoor Rob niks heiligs aan deze meneer volgens mij is hij geen lid van BP maar zijn vrouw/partner wel, als je zoekt op auteur: Fido kom je ws wel info over de thesis tegen.
Binnenkort staat de vertaling voor leken op hun web-site
edit: over carnivoer is idd nog niet uitgebreid gesproken , de site is volgens mij nog under construction
Laatst gewijzigd door Too op wo 17 jun 2009, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Too"]
Nee hoor Rob niks heiligs aan deze meneer volgens mij is hij geen lid van BP maar zijn vrouw/partner wel, als je zoekt op auteur: Fido kom je ws wel info over de thesis tegen.
Binnenkort staat de vertaling voor leken op hun web-site
edit: over carnivoer is idd nog niet uitgebreid gesproken , de site is volgens mij nog under construction
[/quote]
oh...whaha...ik las per ongeluik: die info over de teken (wer net anders dan thesis, ach ja...beesje heb naam).
ach ja...vrouwe he...lope altijd vooruit op roem van de andere helfte.
As je frau schfrijve. dat is ok bekantheid.
alles unter die sonne.
Laatst gewijzigd door rob w. op wo 17 jun 2009, 01:52, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="rob w."]
en waarom jij zegt 'onze osteopaath en thesisschrijver'???
Is die meneer relatieteerd aan die forum hier? Ik zie niet inlognaam. of is ander heiligdom?
[/quote]
Er is qua Barfplaats niets "ons" aan meneer van de Geijtenbeek, hij is hier wel lid en dat is meteen de enige relatie die Barfplaats met deze meneer heeft.
Yuki's "onze" heeft generaal gezien dezelfde waarde als "onze auto".
[quote="Angelique"]
Er is qua Barfplaats niets "ons" aan meneer van de Geijtenbeek, hij is hier wel lid en dat is meteen de enige relatie die Barfplaats met deze meneer heeft.
Yuki's "onze" heeft generaal gezien dezelfde waarde als "onze auto".
[/quote]
Ik bedoelde 'ons wel bekende meneer Geijtenbeek'......voor mij toch niet helemaal hetzelfde als onze auto.....
[quote="Angelique"]
Dan moet je dat gewoon opschrijven, dan hoeven anderen niet te gaan gissen wat je bedoelt.
[/quote]
Het kan ook gewoon gevraagd worden, zoals ook gebeurde...maar dan is het misschien wel makkelijk als het ook beantwoord kan worden door degene die het schreef, in plaats van door een ander die DENKT wel te weten wat de intentie was
ikhad ok gewon gevraagt. kende niet die topics vinde. er staat Onze osteopaath en thesisschrijver, o.a. bekend van diverse, recente topics
ik zag niet die topics, daarom ik vraag. maar is wer niet goed. dank u.