Sita's incontinentie
Moderator: Lizzy
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Sita's incontinentie
Ik ben vandaag gestopt met de enurace. Het is natuurlijk nog te vroeg om te juichen, maar ze heeft vanmiddag na een hele lange wandeling diep liggen slapen en geen druppeltje te zien 
hopelijk blijft het goed gaan!! Sita, zet hem op

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
super!!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ook al zou ze nog wel enurace nodig hebben dan ben ik al blij. De laatste weken deed ze niks anders dan de hele dag haar muts soppen en werd ze regelmatig wakker in een flinke plas urine
Maar we gaan eerst eens kijken of ze het alleen op de alternatieve middelen redt.
Maar we gaan eerst eens kijken of ze het alleen op de alternatieve middelen redt.
Heb ik ook gedaan, hielp hier geen bal....bloemetje schreef: Die vraag heb ik ook laatst gesteld. Ik krijg de tip om een shampoo voor de witte vacht te gebruiken
![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat goed!
Espree Tear Stain & Spot Remover is tegen urinevlekken, maar heb er persoonlijk geen ervaring mee.
Espree Tear Stain & Spot Remover is tegen urinevlekken, maar heb er persoonlijk geen ervaring mee.
Ja, die heb ik ook.....Eef+doggies schreef: Wat goed!
(en die werkt dus ook niet)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik kreeg de tip haar te wassen met groene vloeibare biotex, schijnt bij witte paarden met gele staarten erg goed te werken.
Vandaag na een wilde zwempartij en veel water drinken toch weer flinke lekkage, toch maar weer eem halfje enurace gegeven want ze bleef soppen.
Vandaag na een wilde zwempartij en veel water drinken toch weer flinke lekkage, toch maar weer eem halfje enurace gegeven want ze bleef soppen.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Biotex heb ik bij de paardjes nooit geprobeerd maar wel schimmelshampoo
(shampoo voor en niet tegen schimmels dus
) voor de Ásti-staart, dat hielp wel goed. Toen nog een beetje anti-klit erin en man, dat zag er mooi uit, net een My Little Pony (istie natuurlijk ook
)
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ijuba zit al sind de sterilisatie op enurace 1 tabletje per dag. Het gaat met periodes beter en slechter.
We kunnen tot 2 tabletten per dag gaan,maar voorlopig houden we het op eentje.
Gelukkig is ze bruin en zie je die vlekken niet ;-)
Verikan hebben we een poosje geprobeerd, het leek erg goed te gaan, maar na een paar dagen begon ze toch weer te lekken.
Terug op enurace en het gaat beter.
Waarom hou je ze gewoon niet op enurace?
We kunnen tot 2 tabletten per dag gaan,maar voorlopig houden we het op eentje.
Gelukkig is ze bruin en zie je die vlekken niet ;-)
Verikan hebben we een poosje geprobeerd, het leek erg goed te gaan, maar na een paar dagen begon ze toch weer te lekken.
Terug op enurace en het gaat beter.
Waarom hou je ze gewoon niet op enurace?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Omdat ik liever geen medicijnen geef met bijwerkingen op het hart ;)Fynn schreef: Waarom hou je ze gewoon niet op enurace?
en op Enurace is ze niet droog.
Inmiddels gaat het trouwens super op een kwart enurace in combinatie met verikan en Quertilla.
Het is echt die combi Quertilla en Verikan die het hem doet, ik heb eerder enkel verikan geprobeerd en dat deed niks.
Laatst gewijzigd door *Dorothea* op do 13 aug 2009, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.