Maar waarom in hemelsnaam onder narcose? Hij moet daar toch zo een biopt van kunnen nemen?Mister T schreef: onder t mes=ondernarcose om n biopt te nemen en ja,lupus werd ook genoemd![]()
weet iemand wat dit nou weer is?
Moderator: Lizzy
Re: weet iemand wat dit nou weer is?
- Angelique
- 5-sterren

??? ??? ??? Bij mij was dit toch eerst even als schaafwond door het leven gegaan en behandeld 
Ik vond de reacties hier ook allemaal nogal luchtig, maar wilde geen onrust stoken....dit soort plekjes vertrouw ik ook nooit...
Hoop dat je snel, een gunstige!!, uitslag hebt!!
Hoop dat je snel, een gunstige!!, uitslag hebt!!
Omdat de plaats waar t plekje zit,behoorlijk pijnlijk voor tim zou kunnen zijn leek t m handiger om m onder narcose te doen...ik was eigenlijk niet helemaal bij de tijd omdat ik dit allemaal niet had verwacht...Lizzy schreef: Maar waarom in hemelsnaam onder narcose? Hij moet daar toch zo een biopt van kunnen nemen?
nee,niet door mij,ik wist niet wat t was en vroeg of iemand dit herkende ...n schaafje werd idd geopperd maar dat leek t mij niet daar was t te egaal voor en bovendien..t was er ineens en dan bedoel écht ineensAngelique schreef: ??? ??? ??? Bij mij was dit toch eerst even als schaafwond door het leven gegaan en behandeld![]()
ik wilde t even laten ..even aankijken maar edith en erwin maakten mij erop attent dat dit wel s niet zo onschuldig zou kunnen zijn als dat t lijkt (hoeft niet natuurlijk maar voorkomen is beter dan genezen) maar vandaar mn dabezoek ineens met dit voorlopige resultaat
volgens mij heeft Roos79 hier ervaring mee 
Het is een pijnlijke rotplek om een biopt te nemen. Ook niet zonder risico voor de da zo vlak bij de bekMister T schreef: Omdat de plaats waar t plekje zit,behoorlijk pijnlijk voor tim zou kunnen zijn leek t m handiger om m onder narcose te doen...ik was eigenlijk niet helemaal bij de tijd omdat ik dit allemaal niet had verwacht...![]()
Daarbij moet de biopt diep genoeg worden genomen en kan je niet te hard knijpen met het pincet omdat je dan teveel kapot knijpt voor de patholoog anatoom.
Maandag wordt de juiste stap genomen en dan is het afwachten........
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Jeetje sorry vond het er echt als een schaafplekje uitzien alleen ken ik die van bovenop de neus 
Succes maandag ik zal duimen voor Tim!!
Succes maandag ik zal duimen voor Tim!!
Sterkte, ik hoop dat het meevalt 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat rot, sterkte en hopelijk valt het mee!!
-
Decibels
ik dacht dat lupus er minder 'mooi' uitzag...meer een wat korsterige huid? Dit plekje van Tim ziet er glad en egaal uit...tenminste...zo op de foto.
sterkte lieverd !!!!

- Angelique
- 5-sterren

Je moet doen waar jij je goed bij voelt.Mister T schreef: nee,niet door mij,ik wist niet wat t was en vroeg of iemand dit herkende ...n schaafje werd idd geopperd maar dat leek t mij niet daar was t te egaal voor en bovendien..t was er ineens en dan bedoel écht ineens![]()
ik wilde t even laten ..even aankijken maar edith en erwin maakten mij erop attent dat dit wel s niet zo onschuldig zou kunnen zijn als dat t lijkt (hoeft niet natuurlijk maar voorkomen is beter dan genezen) maar vandaar mn dabezoek ineens met dit voorlopige resultaat![]()
Hoop en duim dat het niks bijzonders is. Sterkte 
-
Do
shit zeg!!
hopen dat het mee valt, toch god dat je vandag geweest bent!!!
heb even gegoogld voor mezelf
http://www.abajomy.be/LupusS.htm
hopen dat het mee valt, toch god dat je vandag geweest bent!!!
heb even gegoogld voor mezelf
http://www.abajomy.be/LupusS.htm