Zo groot/breed zijn die setters nou ook weer niet
Duscha doet raar met eten
Moderator: Lizzy
Re: Duscha doet raar met eten
Ik ben het met Olga eens en daarbij, misschien is ze voor haar bouw wat aan de zware kant?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

ze voelt prima op gewicht. Zelfs wat aan de dunne kant. Boomer vind het wel fijn want die heeft gehad wat overbleef :-) Daar stond duscha gewoon suf naar te kijkenBorke schreef: Ik ben het met Olga eens en daarbij, misschien is ze voor haar bouw wat aan de zware kant?
Zo groot/breed zijn die setters nou ook weer niet![]()
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Tis nog ff wennen, dat nieuwe regime

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Vandaag weer 400 gram voorgezet en ze heeft denk ik 300 gram gegeten... Nu ga ik een paar dagen weg en heb ik dus voor beide dames gemalen voer.. Ben benieuwd.. Mams vertelde dat Duscha wel veel zeult met knuffels en het is 9 weken na dr loopsheid dus het zou best eens kunnen dat dat er ook mee te maken heeft 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Dan zou ik iig niet meer dan 300 g per maaltijd geven, eerder minder gedurende een paar dagen. Als ze laat staan krijgt ze dus te veel en eigenlijk moet ze even een periode te weinig krijgen om weer goed honger te krijgen.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Vandaag nadat ze al 3 dagen dr eten weigerde wat ff br*kken gekocht (moeders werd echt zenuwachtig omdat ze niet eet) en een bakje nature diet 
Mevrouw at gelijk (had een klein beetje gegeven om te testen. Erna weer wat Kvv door de brokken en mevrouw weigerde weer
.
Wanhopig word je ervan.
We gaan maandag met Rosie voor een check naar de da en we nemen Duscha ook mee. Is toch gek dat ze zo slecht eet.
Mevrouw at gelijk (had een klein beetje gegeven om te testen. Erna weer wat Kvv door de brokken en mevrouw weigerde weer
Wanhopig word je ervan.
We gaan maandag met Rosie voor een check naar de da en we nemen Duscha ook mee. Is toch gek dat ze zo slecht eet.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Ongelofelijk zoiets! Je zou toch denken dat een hond kiest voor vlees ipv br*kken....dit hondje dus niet 
-
Happy Tail
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik gok er gewoon op dat ze (best) last heeft van de schijnzwangerschap.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
misschien id schijnzwanger...
maar het punt is, en het is moeilijk heb het zelf dik een jaar met vince meegemaakt, dat je niet andere dingen moet gaan geven, volhouden.
Kijk niet iedere dag hetzelfde natuurlijk, maar wat minderen naar het geen wat ze van de week wel at, 300gr voor zetten, niet eten, de dag erna weer een kans.....en je moeder vindt het erg, geloof me dat voelt ze hoor!
Hoop dat er geen med kwaal achter zit, wel verstandig dat ze even mee gaat naar de da.
maar het punt is, en het is moeilijk heb het zelf dik een jaar met vince meegemaakt, dat je niet andere dingen moet gaan geven, volhouden.
Kijk niet iedere dag hetzelfde natuurlijk, maar wat minderen naar het geen wat ze van de week wel at, 300gr voor zetten, niet eten, de dag erna weer een kans.....en je moeder vindt het erg, geloof me dat voelt ze hoor!
Hoop dat er geen med kwaal achter zit, wel verstandig dat ze even mee gaat naar de da.
-
Jolanda&Ducha
- 1-ster

T zit em in de naam!!! De mijne heet Ducha en is net zo'n Miep. Ik gebruik meestal de naam "Amalia"...
Eend gaat er niet in, ook niet na 3 dagen niet eten terwijl het wel wordt aangeboden. Evenals kippelever... Ik ben dus aan het uitvogelen wat ze wel en niet lekker vindt. Ook ik vind het niet tot de opties behoren om haar een week niet te laten eten terwijl ik weet dat er voedsel bestaat wat ze wel eet
.
Eend gaat er niet in, ook niet na 3 dagen niet eten terwijl het wel wordt aangeboden. Evenals kippelever... Ik ben dus aan het uitvogelen wat ze wel en niet lekker vindt. Ook ik vind het niet tot de opties behoren om haar een week niet te laten eten terwijl ik weet dat er voedsel bestaat wat ze wel eet
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja dat kan je doen, heb ik nm ook gedaan tot we op het punt kwamen dat ie gewoon niks meer at, jaa die ene kippenpoot in de week...
hij was toen gek op lam, ik lam ingeslagen vrat ie het 3 dagen en nokte ie er weer mee....
hij was toen gek op lam, ik lam ingeslagen vrat ie het 3 dagen en nokte ie er weer mee....
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Duscha staat nu op kvv en dat eet ze nu al 5 dagen achter elkaar op! Wil over een tijdje toch weer voorzichtig over naar barf 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
kvv is toch ook prima, af en toe iets te barfen tussendoor en dan komt het misschien vanzelf weer!!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

je moet het ook nooit hardop zeggenvanaalst schreef: kvv is toch ook prima, af en toe iets te barfen tussendoor en dan komt het misschien vanzelf weer!!
Rosie krijgt nu nature diet lam met een klein beetje kvv erdoor... Dat wil ik dan langzaam gaan omzetten naar steeds minder nature diet en steeds meer kvv