Gehoortest

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Gehoortest

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Alba schreef: Ik ben er al een paar jaar niet meer geweest en weet ook niet in welk jaar jij er was maar het kan zomaar zijn dat de praktijk inmiddels een stukje mooier is geworden. Ik heb er in 2001/2002 stage gelopen, toen is de buurvrouw die de ene helft van het huis bezat overleden. Dat deel heeft de praktijk ook aangekocht, en ik hoop dat ze goed verbouwd hebben...
Ik ben er vorig jaar geweest en heb nog nooit zo'n ouwe troep gezien als daar. Van buiten een mooi monumentaal pand, van binnen een afgebrand dorp. De porto cabine waar de BAER-test wordt uitgevoerd werd verwarmd met een verrijdbaar radiatortje.
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Angelique schreef: Ik ben er vorig jaar geweest en heb nog nooit zo'n ouwe troep gezien als daar. Van buiten een mooi monumentaal pand, van binnen een afgebrand dorp. De porto cabine waar de BAER-test wordt uitgevoerd werd verwarmd met een verrijdbaar radiatortje.
Er is dus nog niets veranderd helaas, hoogstens nog erger geworden... ik had goede hoop omdat ze toen de andere helft van t pand erbij kregen: een aparte operatiekamer, een fatsoenlijke rontgenruimte met voldoende lood in muren en deuren en een apotheek waar je niet door de vloer zakt zou toch geen overbodige luxe zijn ::). Zonde, een rommelig pand zegt niets over de kwaliteiten van de dierenarts maar spreekt mensen toch wel aan lijkt me (zeker als je moet afrekenen).
Plaats reactie