Onze witte herder is groot geworden met Naturis. Maar je moet inderdaad meer voeren. En wat denk je van afwisseling in soorten vlees? Waarom zou je alleen kip/rund geven. Chico is bijvoorbeeld gek van de kip/makreel en de eend. Verder voor ik geit hert en lam compleet van Naturis. Lam is ook ook vettere vleessoort. Ik zou dus gewoon met het ook gaan voeren. Ik weet niet eens hoeveel gram per kilo hond... Dat is toch zeer afhankelijk van beweging, soort hond enz enz enz...
Suc6 ermee!
Groeit pup wel goed op Naturis??
Moderator: eelke
Re: Groeit pup wel goed op Naturis??
Hier een volwassen exemplaar op Naturis, Berre is een maltezer van bijna 4jaar, hij weegt bijna 3kg en eet nu Naturis, eend compleet, lam allergie en nu ook een beetje kip compleet en heeft om op gewicht te blijven zo 100 à110 gr per dag nodig. Hij at hiervoor Haaksbarf eend en daarvan had hij met 70gr genoeg. Er is dus blijkbaar meer nodig dan de voorgeschreven percentages.
-
ilovegoldenretrievers
- 3-sterren

Re: Groeit pup wel goed op Naturis??
Bentie zit ook op naturis. Mooie vacht en ze eet het graag. Maar het is een golden retriever en die zijn altijd hongerig en hebben altijd zin wat lekkers.