Ervaringen Tramadol?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Ervaringen Tramadol?

Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Ben je al gestart met de tramadol Karin? En, hoe gaat 't ? Last van de bijwerkingen, of valt 't mee?
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Malamoods schreef: Ben je al gestart met de tramadol Karin? En, hoe gaat 't ? Last van de bijwerkingen, of valt 't mee?
Ja, ik ben vorige week gestart...merk niks, zowel geen bijwerkingen als iets anders  :-\
Nu ben ik ook niet zo scheutig met de toediening (mag er 4 per dag geven (dosering is 3-6 per dag) en heb er tot nu toe max. 3 gegeven)...
Sella

Bericht door Sella »

Ik geef altijd 100 mg in 1 keer. Dan heb je een goede spiegel en dan kan je volstaan met de volgende dosis 50 mg
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

yuki11 schreef: Ja, ik ben vorige week gestart...merk niks, zowel geen bijwerkingen als iets anders  :-\
Nu ben ik ook niet zo scheutig met de toediening (mag er 4 per dag geven (dosering is 3-6 per dag) en heb er tot nu toe max. 3 gegeven)...
Hm, daar schiet je dus niet echt iets mee op... :-\ Misschien toch de dosis iets verhogen?

Plaats reactie