1 of 2 keer per dag voeren

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe voor jij?

'S morgens
0
Geen stemmen
'S avonds
22
52%
'S morgens en 'S avonds
13
31%
anders (graag uitleg)
7
17%

Totaal aantal stemmen: 42

Re: 1 of 2 keer per dag voeren

Xada
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Xada »

Ik voer 2x per dag. 's Morgens krijgen ze groenten met zuivel etc. en 's avonds vlees. Geef ik dit in één portie, dan eten ze de groenten niet op.
Wendi
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Wendi »

meestal als volgt:
zaterdagavond, maandagochtend en donderdagochtend.
Op woensdagmorgen en vrijdagavond train ik een dagdeel en gaat er nog ongeveer een 500 gram per hond per keer in.
Als de week erg anders loopt dan pas ik het aan.
Eranthe
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eranthe »

Inge en Bono schreef: Liz nu 2 keer per dag; 's ochtends en 's avonds.
Bono 1x per dag; wisselend wanneer. Dat ligt er aan wat voor dienst ik heb en wat we gaan doen.
Inge vast je ook met je honden?
Groetjes van de teckelberg  ;)

Al mijn honden hebben een eind gewicht tussen de vier en de vijf kilo. Ik voer ze één keer per dag. Meestal tussen 15.00 en 21.00 uur. Nooit op vaste tijdstippen, dit om gal braken te voorkomen.
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

Ik voer één keer per dag, ergens tussen een uur of drie en zeven 's avonds. Hangt af van de activiteiten van de dag en hoe het uitkomt. Luca is ook een lichgewicht van 10,5 kilo, eet ongeveer 2 ons per dag, dus als ik dat in twee keer doe zijn het van die kleine fruthapjes, daarbij eet hij beter als ik het 1x geef.
Laatst gewijzigd door anneke62 op di 20 jul 2010, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Eranthe schreef: Inge vast je ook met je honden?
Groetjes van de teckelberg  ;)

Al mijn honden hebben een eind gewicht tussen de vier en de vijf kilo. Ik voer ze één keer per dag. Meestal tussen 15.00 en 21.00 uur. Nooit op vaste tijdstippen, dit om gal braken te voorkomen.
:-* Voor de teckelberg (zie dit nu pas) en jullie!
Vasten.... niet echt, maar 't gebeurt weleens dat Boon de ene dag 's ochtends krijgt en de andere dag 's middags/'s avonds. Dan krijgt hij ook wel wat meer, dus ja; dat is dan misschien toch wel een beetje vasten..... Maar niet standaard een vastendag hier in ieder geval...
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Vanaf vandaag Pixie op 2 keer per dag gezet, ze is nu 5,5 maand dus moet kunnen. Vond toch dat ze 's middags echt veel te weinig kreeg om er ook maar enigszins een vol gevoel van te krijgen. Nu krijgt ze 's ochtends en 's avonds 400-450 gram. Ze weegt bijna 22kg.

Plaats reactie