1 of 2 keer per dag voeren
Moderator: Lizzy
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: 1 of 2 keer per dag voeren
Ik voer 2x per dag. 's Morgens krijgen ze groenten met zuivel etc. en 's avonds vlees. Geef ik dit in één portie, dan eten ze de groenten niet op.
meestal als volgt:
zaterdagavond, maandagochtend en donderdagochtend.
Op woensdagmorgen en vrijdagavond train ik een dagdeel en gaat er nog ongeveer een 500 gram per hond per keer in.
Als de week erg anders loopt dan pas ik het aan.
zaterdagavond, maandagochtend en donderdagochtend.
Op woensdagmorgen en vrijdagavond train ik een dagdeel en gaat er nog ongeveer een 500 gram per hond per keer in.
Als de week erg anders loopt dan pas ik het aan.
Inge vast je ook met je honden?Inge en Bono schreef: Liz nu 2 keer per dag; 's ochtends en 's avonds.
Bono 1x per dag; wisselend wanneer. Dat ligt er aan wat voor dienst ik heb en wat we gaan doen.
Groetjes van de teckelberg
Al mijn honden hebben een eind gewicht tussen de vier en de vijf kilo. Ik voer ze één keer per dag. Meestal tussen 15.00 en 21.00 uur. Nooit op vaste tijdstippen, dit om gal braken te voorkomen.
Ik voer één keer per dag, ergens tussen een uur of drie en zeven 's avonds. Hangt af van de activiteiten van de dag en hoe het uitkomt. Luca is ook een lichgewicht van 10,5 kilo, eet ongeveer 2 ons per dag, dus als ik dat in twee keer doe zijn het van die kleine fruthapjes, daarbij eet hij beter als ik het 1x geef.
Laatst gewijzigd door anneke62 op di 20 jul 2010, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Eranthe schreef: Inge vast je ook met je honden?
Groetjes van de teckelberg
Al mijn honden hebben een eind gewicht tussen de vier en de vijf kilo. Ik voer ze één keer per dag. Meestal tussen 15.00 en 21.00 uur. Nooit op vaste tijdstippen, dit om gal braken te voorkomen.
Vasten.... niet echt, maar 't gebeurt weleens dat Boon de ene dag 's ochtends krijgt en de andere dag 's middags/'s avonds. Dan krijgt hij ook wel wat meer, dus ja; dat is dan misschien toch wel een beetje vasten..... Maar niet standaard een vastendag hier in ieder geval...
Vanaf vandaag Pixie op 2 keer per dag gezet, ze is nu 5,5 maand dus moet kunnen. Vond toch dat ze 's middags echt veel te weinig kreeg om er ook maar enigszins een vol gevoel van te krijgen. Nu krijgt ze 's ochtends en 's avonds 400-450 gram. Ze weegt bijna 22kg.