ach ja.....
Orgaan weigeren
Moderator: Lizzy
Re: Orgaan weigeren
Okee, dus als er toch stiekum ook nog schapendoes bij Bandhu zou zitten, heeft ie het van 2 kanten ....

ach ja.....
ach ja.....
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Aradia schreef: Okee, dus als er toch stiekum ook nog schapendoes bij Bandhu zou zitten, heeft ie het van 2 kanten ....![]()
ach ja.....
Vandaag zijn orgaan gebakken, lever. Ik ben zelf vegetarier sinds een jaar of 10, maar ging er zelf bijna van watertanden.......
Nou niets dus...... kleingemaakt door zijn vlees heen, laat hij alles liggen, ook de volgende dag nog.
Een keer heb ik hem eerst zijn vlees en orgaan gekregen en zijn vleesbot op het aanrecht laten staan, dat lukte alleen die ene keer.
Gekookt was ook een paar keer, laat ie nu ook staan. En om hem nou twee dagen geen eten te geven...... ???
Mennn nog even en ik stap gewoon op smuldier over of zo!!!

Nou niets dus...... kleingemaakt door zijn vlees heen, laat hij alles liggen, ook de volgende dag nog.
Een keer heb ik hem eerst zijn vlees en orgaan gekregen en zijn vleesbot op het aanrecht laten staan, dat lukte alleen die ene keer.
Gekookt was ook een paar keer, laat ie nu ook staan. En om hem nou twee dagen geen eten te geven...... ???
Mennn nog even en ik stap gewoon op smuldier over of zo!!!
-
Happy Tail
- 5-sterren

- Contacteer:
in de staafmixer doen met een eitje, huttenkase of wat sardien uit blik al geprobeerd?
of malen met wat pens en dan steeds minder pens? even een nachtje laten staan
of malen met wat pens en dan steeds minder pens? even een nachtje laten staan
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd........ moet wat over hebben voor je dier he?!
Maar ik vind hem wel een zeurkous hoor