Ik zie het ook niet staan.
Wel hazenvoorstuk zonder kop, die heb ik ook, en zijn ook dik bevleesd.
Ze zou ze wel voor je kunnen bestellen bij Kiezebrink.
Nou ik ben blijkbaar een uitzondering want ik ben zowel over lupa als over herby tevreden.
Lupa nu nog maar 1 keer besteld maar herby al een keer of 6.
Wat helpt is inderdaad duidelijk aangeven bij je mail dat je geen vervangende producten wilt indien het niet meer voorradig is.
Ik heb nog nooit gore penzen of andere rare dingen van herby gehad.
1 keer was hij de schapenpens vergeten en die heb ik toen bij de volgende levering er bij gekregen dus goed geregeld.
Ik vind het verschil in karkassen niet enorm tussen herby/ lupa. Parelhoenkarkassen zitten bij herby geen nekken aan en bij lupa wel maar de hoeveelheid vlees die eraan zit is hetzelfde. Zo zie je maar weer veel mensen met veel verschillende ervaringen.
Ja er zit echt veel verschil tussen.
Hier ook slechte ervaringen met Herby, ondanks dat ik onder aan de bestelling zet dat hij bij manco's niet moet vervangen doet hij dat toch.
Heel vervelend vind ik dat
Op zich vind ik Lupa niet slecht, elke keer als ze iets niet had kreeg ik dat teruggekoppeld via de mail of persoonlijk als ik haar belde.
Maar waar ik wel op den duur erg boos over was, is dat ik tot 3 keer toe een tijd met haar heb afgesproken om het bij haar thuis op te halen (Mijn ouders wonen er in de buurt) en was ze nog lang niet thuis als ik arriveerde. Maar de laatste keer ging het goed, omdat ik had gezeg ddat ze niet iets af moes spreken als ze dat niet of moeilijk kon halen. Dus spreek ik vanzelf al een latere tijd af...
Het enige dat bij mij "ergelijk" is bij Herby, is dat ik "vaak" gemalen dingen krijg ipv lappen... Al een aantal keer gehad met pens, kopvlees, spiervlees en orgaan... Had een keer gemalen lever... Die is direct de kliko in gegaan, want dat is gewoon niet te voeren...
Lupa heb ik 1x meebesteld met iemand, en dat was prima kwaliteit en alles zat er bij...
Gelukkigdier ook een keer besteld, en daar over ook niks dan lof (beetje jammer alleen dat het zo prijzig is)
ulla schreef:
Ik zie het ook niet staan.
Wel hazenvoorstuk zonder kop, die heb ik ook, en zijn ook dik bevleesd.
Ze zou ze wel voor je kunnen bestellen bij Kiezebrink.
Het gaat mij echt om de bloederige haaskarkas. Ik ga het bij de volgende bestelling gewoon eens vragen. Bedankt voor de tip!
Ben pas een paar weken aan het Barfen en heb nog niets besteld bij Lupa of Herby. Waar bezorgen ze allemaal (woon in Zuid-Holland)? En voor hoeveel moet je minimaal bestellen voor ze het thuis komen brengen? Wie heeft er ervaring met Richard?
Heb vandaag wel bijna 6 kilo botvlees bij Slagerij West in Rotterdam gehaald voor 15 Euro. Ik had boterzachte jonge geitenribben, jonge geitennekken waar heel veel vlees aan zit en lamsgehakt met bot voor 1,50 per kilo. Het is alleen een beetje lastig parkeren op de drukke straat waaraan ze zitten. Je kunt alleen met chipknip betalen (voor het parkeren) en neem contant geld mee, want je kunt in de winkel niet pinnen. Ik hoefde niet op mijn beurt te wachten, want ik had van te voren besteld.
Richard is dezelfde als Herby maar het assortiment is wel iets anders. Geen idee hoe het precies werkt. Volgend mij bezorgd Herby zo ongeveer door het hele land maar zeker weten doe ik het niet. Ze bezorgen vanaf €100,- Lupa is, denk ik, meer voor het zuiden des lands en zij bezorgen vanaf €65,- maar dan betaal je €15,- bezorgkosten. Vanaf €125,- is het gratis bezorgen.
Drie keer besteld bij lupa en heel tevreden. De eerste keer ontbrak inderdaad vanalles. Maar de volgende bestelling hadden mensen zelf al een alternatief doorgegeven of ik heb gevraagd even te mailen indien iets niet voorradig was. Wat ook gebeurt is. Daarnaast zat alles voor de groepsbestelling keurig netjes verpakt met ieder z'n naam erop dus geen gepuzzel.
Benjy en Misty schreef:
Richard is dezelfde als Herby maar het assortiment is wel iets anders. Geen idee hoe het precies werkt. Volgend mij bezorgd Herby zo ongeveer door het hele land maar zeker weten doe ik het niet. Ze bezorgen vanaf €100,- Lupa is, denk ik, meer voor het zuiden des lands en zij bezorgen vanaf €65,- maar dan betaal je €15,- bezorgkosten. Vanaf €125,- is het gratis bezorgen.
Lupa levert door heel Nederland, alleen naar het Noorden gratis vanaf € 225,00.
Benjy en Misty schreef:
Richard en herby leveren al vanaf 60 euries, wel 5 eurie leverkosten (boven de 100 eurie gratis)
De eerste keer van Lupa waren er een aantal dingetjes niet, de 2e keer waren er een aantal dingen niet en van de week waren er 2 van de 5 dingen die ik besteld had niet, dat betekend een levering zonder spiervlees. Wel teruggekoppeld (meestal) alleen vrij laat en dan is het maar afwachten of ze je reactie terug gezien heeft. Zo had ik van de week paardensnippers besteld, waren er niet, en toen had ik gemalen paard gekregen, maar gemalen eten ze hier helemaal niet. Ze hebben het weer meegenomen, dat is dan (gelukkig) ook het probleem niet.
Maar toch is het vervelend als je bestellingen nooit zo zijn zoals je ze gedaan hebt.