zelf gemalen BARF!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: zelf gemalen BARF!

Ewald en Stephanie
2-sterren
2-sterren

Bericht door Ewald en Stephanie »

mirdj schreef: Bedankt voor de tip! Volgens En Garde is de grootste schijf 8 mm en die is inderdaad volgens hun webshop ook uitwisselbaar met de Porkert. Groter verkopen ze ook maar die zou dan niet uitwisselbaar zijn, ik ga het zeker even navragen.
Ik denk dat ze het volgende bedoelen, de porkert nr. 10 schijven en de westmark nr.10 schijven zijn uitwisselbaar met elkaar maar ze hebben van beide niet groter dan de 8mm op voorraad.
Porkert levert nagenoeg niet meer omdat ze ermee zijn gestopt. dus zullen er geen nieuwe schijven binnenkomen.
Daarom zou ik even Duikelman in Amsterdam bellen, die hebben ook nog een redelijke voorraad Porkert spullen.
Als een porkert nr.10 schijf met 8 mm. gaten ook op de Westmark nr.10 past dan passen alle nr.10 schijven erop ook die van 20 mm.
mirdj
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Nee hoor, En Garde heeft de 16 mm schijf voor de Porkert 10 gewoon op hun website staan. De mail die ik heb gestuurd was ook niet verkeerd te begrijpen en het antwoord dat ik kreeg was ook niet verkeerd te begrijpen. Zij zeggen gewoon heel hard dat de porkert 10 schijven niet op de westmark 10 passen, maar op hun website is de 8mm geschikt voor zowel en porkert als de westmark 10. Beetje dubbelzinnig dus.

Ik heb vandaag helaas geen tijd gehad om te bellen, hoop er deze week wel aan toe te komen.
mirdj
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Vanmiddag Duikelman even gebeld en inderdaad de schijven van de Westmark en Porkert 10 zijn uitwisselbaar. De maximale grote is 16mm. Ik wilde dus vanavond bij En Garde een 16 mm Porkert schijf bestellen, maar ten eerste hebben ze die niet meer in de webshop staan (vorige week nog wel) en ten tweede weet ook TNT niet waar ze mijn molen af hebben gegeven en schuiven de schuld nu weer terug naar de leverancier. Ik wacht dus nog wel even totdat er een oplossing voor is, desnoods laat ik via de bank het geld terug boeken. Mocht ik mijn geld terug krijgen denk ik dat ik Bomann ga bestellen anders op zoek naar de Porkert schijf, maar tot nu toe is die op internet bijna niet te vinden.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

ik heb een snijzeefje met gaten van 12 mm. iets wat grover dan cb en bibi, precies de goede maat. niet te moes, maar ook niet te grote botfragmentjes.
Daphne&Jayden
4-sterren
4-sterren

Bericht door Daphne&Jayden »

Ik heb een aantal maanden geleden bij de kringloop van verschillende merken de schijven over gezet. En ze pasten allemaal op elkaar, natuurlijk van dezelfde doorsnee. Dus die merken zeggen volgens mij niets.  ;) Als het past, dan past het.  :)
Emytje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Emytje »

Jij hebt een westmark nr 10 vleesmolen met schijven van de pokert?
mirdj
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mirdj »

De schijven van Westmark en Porkert zijn uitwisselbaar zolang het nummer van de molen gelijk is. Dus schijven van een Westmark 10 passen op een Porkert 10 en omgedraaid.

Plaats reactie