Wat eet jouw hond in 2011?
Moderator: Lizzy
-
marjan23
- 3-sterren

- Contacteer:
Re: Wat eet jouw hond in 2011?
KVV totdat de voorbereidingen helemaal klaar zijn om te BARF-en.
Voor honden en katten stel ik alles zelf samen, tot groot genoegen van mij en de beesten!
Bij mijn schoonouders ligt een enkel rolletje Kivo. Voor het geval dat Kain daar plots moet blijven. Maar denk dat ik dat net als hanneke ga vervangen door eigen gemalen.
Bij mijn schoonouders ligt een enkel rolletje Kivo. Voor het geval dat Kain daar plots moet blijven. Maar denk dat ik dat net als hanneke ga vervangen door eigen gemalen.
Volledig barf!
-
ramoontje79
- 1-ster

Hallo!!!
Ik heb al heel erg vaak gebruik gemaakt van jullie forum... puur ter info...
superblij mee...
even snel voorstellen, Ramona, trotse eigenaar van 4 chihuahua's en een euhm... apart klein mixje...
Nou.. veel onderzoek gedaan naar hondenvoer... en wat erin zit... Daardoor fan van Barf... maar...
Hoe zorg je er nu voor dat er voldoende vruchten etc inzitten... is er al iets van een schijf van vijf voor honden...???
En mijn bavianen eten in 2011.... zoveel mogelijk lekker vers vlees!!!!
Ik heb al heel erg vaak gebruik gemaakt van jullie forum... puur ter info...
even snel voorstellen, Ramona, trotse eigenaar van 4 chihuahua's en een euhm... apart klein mixje...
Nou.. veel onderzoek gedaan naar hondenvoer... en wat erin zit... Daardoor fan van Barf... maar...
Hoe zorg je er nu voor dat er voldoende vruchten etc inzitten... is er al iets van een schijf van vijf voor honden...???
En mijn bavianen eten in 2011.... zoveel mogelijk lekker vers vlees!!!!
-
Antonia
- 5-sterren

Enya en Socke eten volledig zelf samengesteld. De katten deel zelf samengsesteld en deels kvv
- Meike en Daisy
- 5-sterren

- Contacteer:
Dit jaar voor het eerst volledig barf. Vorig jaar van brokken naar kvv naar barf gegaan.
Bij mij hier zelf gemalen en zelf samengesteld.
Heb nu inmiddels totaal 80 kg gemaakt, voor 4 honden. En het gaat steeds sneller.
Het is veel werk maar ze doen het er goed op. Lottie geeft zelfs geen gal meer over!
Heb nu inmiddels totaal 80 kg gemaakt, voor 4 honden. En het gaat steeds sneller.
Het is veel werk maar ze doen het er goed op. Lottie geeft zelfs geen gal meer over!
- - Judith -
- 5-sterren

100% barf.
Pixie eet 100% zelf samengesteld
100% barf voor mijn eigen honden en zoveel mogelijk voor de asielhonden.
100 % barf 
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
2 honden volledig zelf samen gesteld
Twee honden 100% barf.
Umai 100% barf, de herders KVV met af en toe een bot.
Er is een schijf van vier: botten, spiervlees, orgaanvlees en groenten/fruit/noten/zadenramoontje79 schreef: Hoe zorg je er nu voor dat er voldoende vruchten etc inzitten... is er al iets van een schijf van vijf voor honden...???
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Hier wordt kvv gevoerd.
Heb met pijn en moeite mijn man kunnen overhalen om dit te mogen voeren, nu wil hij ook niet meer anders, hij vind de honden er veel beter uitzien.
Kreeg van hem wel een vriezer om de kvv in te bewaren.
Heb met pijn en moeite mijn man kunnen overhalen om dit te mogen voeren, nu wil hij ook niet meer anders, hij vind de honden er veel beter uitzien.
Kreeg van hem wel een vriezer om de kvv in te bewaren.