ik heb geen tips, wil alleen heeel veel sterkte wensen!
devil is weer thuis foto pag 7 ( vies )
Moderator: Lizzy
-
Lil
Re: vraag ivm restistent ab
pffft wat een ingreep 
Re: vraag ivm restistent ab
Heel veel sterkte, hoop dat er toch iets anders is wat een oplossing kan zijn.
Een tijd geleden was er een heel interessant onderwerp op de tv, hier vind je de link, de man die destijds op tv was, een boer geloof ik gaf zijn honden dit ook als ze ziek waren, als hij zelf ziek was nam hij het ook en hij gaf het aan zijn vee.
http://www.innofood.org/nl/nieuws/3605/ ... otica.html
Een tijd geleden was er een heel interessant onderwerp op de tv, hier vind je de link, de man die destijds op tv was, een boer geloof ik gaf zijn honden dit ook als ze ziek waren, als hij zelf ziek was nam hij het ook en hij gaf het aan zijn vee.
http://www.innofood.org/nl/nieuws/3605/ ... otica.html
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: morgen is de dag, operatie devil duimen hard nodig
morgen is de dag, dan word devil geopereerd, we moeten vroeg er zijn, goed doorspreken hoe en wat, tijdens de operatie word telkens gekeken wat ze gaan doen exact stapje voor stapje.
de narcose en operatie is zwaar en pijnlijk, maar het allerbelangrijkste vind ik dat ze goed wakker word en ajb geen infecties gaat krijgen.
zonder ab die ze kunnen geven word het zwaar...
het worden zware weken, omdat ze doof zal worden is niet alleen opletten dat geen infecties komen, ze geen complicaties komen moeilijk, maar ook als ze dat red word het aankijken of ze nog in mijn groep zal kunnen functioneren.
ik vind altijd dat ik een unieke groep heb met zulke sociale honden door telkens maar zoveel honden toe te laten, laten we nu hopen dat ze devil ook goed gaan accepteren
de narcose en operatie is zwaar en pijnlijk, maar het allerbelangrijkste vind ik dat ze goed wakker word en ajb geen infecties gaat krijgen.
zonder ab die ze kunnen geven word het zwaar...
het worden zware weken, omdat ze doof zal worden is niet alleen opletten dat geen infecties komen, ze geen complicaties komen moeilijk, maar ook als ze dat red word het aankijken of ze nog in mijn groep zal kunnen functioneren.
ik vind altijd dat ik een unieke groep heb met zulke sociale honden door telkens maar zoveel honden toe te laten, laten we nu hopen dat ze devil ook goed gaan accepteren
- Angelique
- 5-sterren

-
De Geijsjes
- 5-sterren

Heel veel succes morgen!!!! Kan me voorstellen dat je in de rats zit, maar we gaan duimen 
Och Daniëlle wat een zware beslissing, ook wij weten wat oor ellende is.
Heel veel sterkte morgen, en hier word keihard geduimd vooe een voorspoedige operatie, en erna een pijn en jeukvrij leven voor Devil

Heel veel sterkte morgen, en hier word keihard geduimd vooe een voorspoedige operatie, en erna een pijn en jeukvrij leven voor Devil
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Sterkte voor jullie morgen!
Veel sterkte voor morgen, hopelijk verloopt de operatie en het genezingsproces daarna zonder al te veel problemen. Duimen draaien hier 
Heel veel sterkte morgen,....
Heel lang geleden (het zal 1985 of zo geweest zijn) is bij een van mijn toenmalige bullen de gehoorgang helemaal open gelegd. Ze had staande oren dus dat was verder geen probleem. Ik dacht dat het er heel erg gek en lelijk uit zou gaan zien maar dat viel reuze mee.
Mensen die haar niet kenden viel het vaak niet eens op dat de hele boel eigenljk open lag. je keek zo naar binnen. Daarna nooit meer problemen met haar oor gehad. Nooit spijt van gehad.
Heel lang geleden (het zal 1985 of zo geweest zijn) is bij een van mijn toenmalige bullen de gehoorgang helemaal open gelegd. Ze had staande oren dus dat was verder geen probleem. Ik dacht dat het er heel erg gek en lelijk uit zou gaan zien maar dat viel reuze mee.
Mensen die haar niet kenden viel het vaak niet eens op dat de hele boel eigenljk open lag. je keek zo naar binnen. Daarna nooit meer problemen met haar oor gehad. Nooit spijt van gehad.
Hier wordt ook geduimd, sterkte voor morgen.
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel sterkte, de duimen zullen hier draaien. 
Sterkte voor morgen Danielle 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Danielle, heel veel sterkte gewenst voor morgen, en de periode die daarop volgt. 
sterkte voor morgen en de dagen er na

IK ga heel hard duimen.... Weet je wanneer het infectiegevaar ongeveer geweken is?