operatie aan oogje
Moderator: Lizzy
Re:operatie aan oogje
Zal ik zeker doen!
Ben vanmorgen bij mijn dierenarts geweest om de wonde te laten controleren. Ze vermoed dat het gaat om een adenoom ( goedaardig gezwel). Mocht het dan toch om een carcinoom gaan, is de kans dat het op deze plaats ( ooglid) uitzaait klein. Ik hoop dat ze gelijk heeft. Moet dus nog wachten tot 18 januari vooraleer de uitslag van het labo er is ( wat kan wachten ontzettend lang duren
).
ja wachten op zulke uitslagen is altijd héél vervelend
. Maar als ik het goed begrijp is (ongeacht de uitslag) de kans op uitzaaing heel klein? Da's al een goed bericht, toch? 
Sterkte met wachten, en hoe gaat het trouwens met de patiënt?
Sterkte met wachten, en hoe gaat het trouwens met de patiënt?
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ja, wachten duurt op zulke dingen altijd (te) lang!luca schreef: Ben vanmorgen bij mijn dierenarts geweest om de wonde te laten controleren. Ze vermoed dat het gaat om een adenoom ( goedaardig gezwel). Mocht het dan toch om een carcinoom gaan, is de kans dat het op deze plaats ( ooglid) uitzaait klein. Ik hoop dat ze gelijk heeft. Moet dus nog wachten tot 18 januari vooraleer de uitslag van het labo er is ( wat kan wachten ontzettend lang duren).
Veel sterkte voor de patient
Goed hoor
De wonde geneest zoals het hoort. Maily eet goed, wandelt graag... dus wat dat betreft geen probleem. Groetjes en een pootje van Maily
Beterschap voor Maily 
De hechtingen zijn vandaag verwijderd, de wonde is goed genezen. De resultaten van het labo waren er nog niet ( het onderzoek gebeurt aan de universiteit). Dus nog een weekje wachten... met Maily alles oké. Ze zal wel blij zijn ... na 2 weken uiteindelijk verlost van een beschermkraag. Groetjes, Marianne en een pootje van Maily
Nog geen resultaten van het labo .....pffff
Nou dat duurt wel errrug lang zegluca schreef: Nog geen resultaten van het labo .....pffff
Tja, volgens de oogarts die Maily opereerde is het niet echt abnormaal dat de resultaten zo lang weg blijven. Maily stelt het gelukkig goed
Haar eten is in no time naar binnen gewerkt ( Duck). Verder is ze lekker eigenwijs en nog steeds ontzettend snel. Op 3 april wordt ze 14 jaar. Houd jullie op de hoogte 
Vanmorgen, 4 weken na de operatie, uiteindelijk het verlossende telefoontje gekregen. De tumor die bij Maily werd verwijderd was goedaardig
Dank voor jullie steun en medeleven en een pootje van Maily
Jippieee!!!luca schreef: Vanmorgen, 4 weken na de operatie, uiteindelijk het verlossende telefoontje gekregen. De tumor die bij Maily werd verwijderd was goedaardig![]()
Dank voor jullie steun en medeleven en een pootje van Maily