Druppels bloed uit penis.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Druppels bloed uit penis.

Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Cathelijn schreef: Bek open en erin mikken... dat lukt hier nog wel  ;)
Lastig voor mij is dan dat ik niet goed kan zien hoeveel druppels ik heb...
sella

Bericht door sella »

Ik heb er een pipet ingezet en druppel in de bek.
Ik heb het ook weleens op een stukje gedroogd vlees gedruppeld voor Buf toen hij nog een klein wupje was
Sanyo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sanyo »

Gelukkig dat het mee valt!

Als de druppels  alcohol bevatten vinden ze het hier erg vies. Ik doe dan de druppels in een eierdopje, beetje water erbij en dan met een spuitje rechtstreeks in het bekkie.
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Sanyo schreef: Gelukkig dat het mee valt!

Als de druppels  alcohol bevatten vinden ze het hier erg vies. Ik doe dan de druppels in een eierdopje, beetje water erbij en dan met een spuitje rechtstreeks in het bekkie.
Dat is ook een idee. Er zit idd. alcohol in.  ;)
Lil

Bericht door Lil »

hier hielp het ook wel eens om over een klein beetje kvv heen te geven. Ik weet dat de werking dan minder is, maar om jaar in jaar uit twee tot drie maal daags bek open, spuitje erin zag ik niet zo ziggen (soms ben ik een watje).
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Sterkte voor de patient!

Ik gebruik voor druppels een plastic maat-schepje. Eerst had ik een spuitje en deed ik net als Sanyo daarmee in de bek spuiten, maar dat vond Alba al snel niet fijn meer. Toen mijn vriend haar eens druppels gaf zag ik ook waarom: hij trok 'r bek open en spoot met veel kracht de druppels erin >:(. Ja, dat is ook niet fijn.
Met dat maatschepje vind ze het veel minder erg. Ze moet zitten, ik doe haar bekkie open en kiep het bakje leeg op de tong. Daarna krijgt ze een plakje kaas (kaas is hier voor de 'grote' beloningen nummer 1).
Mijn codewoord voor dit soort handelingen is rust. Als ik zelf rustig blijf en vertel wat ik doe, blijft Alba ook rustig. Als ze gaat worstelen stop ik, roep haar opnieuw bij me en begin overnieuw. Dat weet ze inmiddels heel goed, dus dat en het plakje kaas wat klaar ligt maakt dat het allemaal wel meevalt :).
Veerle-scrappyToo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Veerle-scrappyToo »

Ik maak hier altijd een cirkeltje met zo weinig mogelijk honing op een bordje en mik de druppels in dat cirkeltje.  De honing overtuigd hun elke keer weer.

Gelukkig viel het allemaal nog mee.

Plaats reactie