Tekenbeet ... Bij de DA geweest
Moderator: Lizzy
Re: Tekenbeet ... na ruim twee weken ...... Foto pagina 2!!
lijkt toch wel iets lokaal ontstoken
Als het open is komt het kopje er vanzelf uit anders zou ik het eruit halen met een platte pincet. Maar even langs de DA lijkt me ook een goed idee. Het zit al even he?
Als het open is komt het kopje er vanzelf uit anders zou ik het eruit halen met een platte pincet. Maar even langs de DA lijkt me ook een goed idee. Het zit al even he?
-
BubbaBling
- 5-sterren

Ja het zit al te lang.
Doordat hij aan de prednison zit is het denk ik niet gaan zweren, dat is t probleem wat.
Doordat hij aan de prednison zit is het denk ik niet gaan zweren, dat is t probleem wat.
-
BubbaBling
- 5-sterren

Nee het is niet ontstoken hoor, het is wat geiriteert omdat ik geprobeerd heb open te maken.evds schreef: lijkt toch wel iets lokaal ontstoken
-
BubbaBling
- 5-sterren

Maandag half 12 naar de dierenarts.
Ik ga het tot die tijd niet ontsmetten, aangezien het nu 'open' is en hoop dat het toevalig het weekend nog eruit zweert (so fingers crossed)
Ik ga het tot die tijd niet ontsmetten, aangezien het nu 'open' is en hoop dat het toevalig het weekend nog eruit zweert (so fingers crossed)
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Re: Tekenbeet ... Maandag dierenarts ...... Foto pagina 2!!
yep, ik steek mijn vingers in de knoop voor je 
-
BubbaBling
- 5-sterren

Helaas, zelfs zonder ontsmetten gaat het niet zweren..
We moeten om half 12 bij de DA zijn...
We moeten om half 12 bij de DA zijn...
-
BubbaBling
- 5-sterren

Ze hebben er een stukje uit weten te prutsen, of het het hele kopje was is moeilijk te zeggen (het leek mij daar te klein voor).
Als er nog meer in zit moet dat toch echt zelf gebeuren.
Ik moet juist het wondje wat open houden en mag het niet ontsmetten, dan moet het er uiteindelijk vanzelf uitgaan.
Wel voor 10 daagjes een antibioticakuur gekregen.
Verder was ik zooooooo trots op mijn kleine vent, hij heeft geen krimp gegeven!!!!
De DA zei, wat een bikkel joh en helemaal voor zo'n klein hondje.... oehhh I luf mn kleine monstertje

Als er nog meer in zit moet dat toch echt zelf gebeuren.
Ik moet juist het wondje wat open houden en mag het niet ontsmetten, dan moet het er uiteindelijk vanzelf uitgaan.
Wel voor 10 daagjes een antibioticakuur gekregen.
Verder was ik zooooooo trots op mijn kleine vent, hij heeft geen krimp gegeven!!!!
De DA zei, wat een bikkel joh en helemaal voor zo'n klein hondje.... oehhh I luf mn kleine monstertje
-
Martine-Tom
Re: Tekenbeet ... Bij de DA geweest
Oh wat een ellende zijn die krengen toch!
Bij Tom hebben ze een poosje terug ook zo'n ding weg moeten snijden omdat die bleef zitten.
Bij Tom hebben ze een poosje terug ook zo'n ding weg moeten snijden omdat die bleef zitten.
hmm, nou hopen dat als het er nog niet uit is, van zelf er uit komt! hartstikke knap dat hij zo braaf was!!
nu hij die AB krijgt en ook nog prednison, misschien even probiotica of iets anders weerstandsverhogends geven?
nu hij die AB krijgt en ook nog prednison, misschien even probiotica of iets anders weerstandsverhogends geven?
-
BubbaBling
- 5-sterren

Ik heb hier nog schindeles mineralen liggen, zal eens kijken of dat wat is.nienk schreef: hmm, nou hopen dat als het er nog niet uit is, van zelf er uit komt! hartstikke knap dat hij zo braaf was!!
Ja goed he dat ie zo braaf was, ben zo trots op hem!!!