Bora rusteloos, doet raar..naar DA geweest, update 24-1

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Bora rusteloos, doet raar..naar DA geweest

charmed
5-sterren
5-sterren

Re: Bora rusteloos, doet raar..naar DA geweest

Bericht door charmed »

Jeetje, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wil je wel heel veel sterkte wensen. Probeer te genieten van de tijd die je samen nog hebt.
choopy
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bora rusteloos, doet raar..naar DA geweest, update

Bericht door choopy »

Even een update.
We zijn nu een goede week verder en het lijkt erop dat de extra medicatie (Epikal) aanslaat.
Ze heeft een stuk minder aanvallen en het rusteloze van vorige week heeft ze helemaal niet meer gehad.

Afgelopen zaterdag hadden we de verjaardag van mijn man en vorig jaar was ze daardoor behoorlijk van slag af. Daarom ook nu weer de bench neergezet, maar ze heeft hem 's avonds helemaal niet nodig gehad. Ging uit haarzelf rustig liggen, al was dat wel voornamelijk bij mij.

's Middags heeft ze wel even in de bench gezeten, anders had mn neefje namelijk blauwe billen, dus voor zijn veiligheid Bora maar even opgesloten.
Nadeel van de Epikal is wel dat ze wat wankeler op de poten staat, zo nu en dan te snel wil en omkiept. Maar ze is weer even zo'n stuk vrolijker!!

Het blijft een kwestie van tijd, maar voor nu gaat het naar omstandigheden weer even goed.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Re: Bora rusteloos, doet raar..naar DA geweest, update 24-1

Bericht door tt-tjes »

Fijn dat deze medicatie aanslaat, geniet maar lekker van haar zo lang het nog kan.
De Geijsjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door De Geijsjes »

gelukkig, hopelijk blijft dat een hele tijd zo!

Plaats reactie