Vlooienallergie en middel.
Moderator: Lizzy
Re:Vlooienallergie en middel.
En het hele verhaal geldt ook voor mensen. Toch eet ik graag knoflook. Ik heb zelfs een recept waarin 18 teentjes moeten...............Hmmmmmmm, heerlijk.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh ja....Kip knof!! Kip (of tofuHitam schreef: En het hele verhaal geldt ook voor mensen. Toch eet ik graag knoflook. Ik heb zelfs een recept waarin 18 teentjes moeten...............Hmmmmmmm, heerlijk.
-
Timmy
Hitam schreef: En het hele verhaal geldt ook voor mensen. Toch eet ik graag knoflook. Ik heb zelfs een recept waarin 18 teentjes moeten...............Hmmmmmmm, heerlijk.
Gr.
Linda
Nee, vinden mijn klanten niet leuk 
Alleen in het weekend, helaas.
Alleen in het weekend, helaas.
Gisteren ben ik met Timo naar de D.A. gegaan, hij werd helemaal gek van de jeuk en er moest iets gebeuren.
Hij heeft een spuit gehad en of het nu goed was of niet....het is over.
Ook is alles verder goed gelukkig, ik heb nog even laten kijken of er toevallig niet een bult zat. Het blijft oppassen.
Ze zei dat Timo goed gespierd was.
Hij heeft een spuit gehad en of het nu goed was of niet....het is over.
Ook is alles verder goed gelukkig, ik heb nog even laten kijken of er toevallig niet een bult zat. Het blijft oppassen.
Ze zei dat Timo goed gespierd was.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga voor de keiharde aanpak: Frontline.Gezien de logees en vakantiegangers moet ik mijn eigen kroost beschermen tegen ongewenste vakantiegangers.Ik heb hier heel goede resultaten mee.Knoflook,daar heb ik geen vertrouwen in.
-
Ysa
Dan bedoel je ons toch niet zeker..?Unique schreef: Ik ga voor de keiharde aanpak: Frontline.Gezien de logees en vakantiegangers moet ik mijn eigen kroost beschermen tegen ongewenste vakantiegangers.Ik heb hier heel goede resultaten mee.Knoflook,daar heb ik geen vertrouwen in.
Ik heb nog geen vlo gezien bij mijn hondjes , vraag me niet hoe dat kan...
Ik stofzuig nogal veel en was de manden / kleeden geregeld uit....Ik probeer de frontline in de kast te laten staan ...puur vergif als je het mij vraagt
Yvonne