Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Mijn auto na een wandeling maar achtergelaten waar die weggezonken was
morgen maar een takeldoos regelen 
Angelique schreef: Mijn auto na een wandeling maar achtergelaten waar die weggezonken wasmorgen maar een takeldoos regelen
![]()
gewandeld geklust, gepoetst, gegeten en strakies weer naar het mandje, ben moe :sleep1:

Da's mooi KAngelique schreef: Mijn auto na een wandeling maar achtergelaten waar die weggezonken wasmorgen maar een takeldoos regelen
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ja soms wens je dat je niet was gaan wandelen, vandaag is dat het geval. Wat een rukzooi zeg. Sta je daar met 6 honden. 
Met Ilan de hele dag in Limburg geweest voor dag 1 van de workshop Brilliant Recall van Karin Roelofsma. Mijn hoofd loopt over van de info maar wat was het leuk! Ilan deed het ook helemaal niet verkeerd. We liggen nu moe maar voldaan op de bank
[quote="Cathelijn"]
Met Ilan de hele dag in Limburg geweest voor dag 1 van de workshop Brilliant Recall van Karin Roelofsma. Mijn hoofd loopt over van de info maar wat was het leuk! Ilan deed het ook helemaal niet verkeerd. We liggen nu moe maar voldaan op de bank
Alvast veel plezier! Ik heb precies dezelfde motivatie voor Ilan.Kaela schreef: Oh wat leuk! Ik ga vanaf begin februari ook zoiets doen, 5 lessen om de week. Eens zien of Oscar dan toch op iets meer plekken een keer de pootjes kan gaan strekken. Succes met oefenen!
De oefeningen bestaan uit allerlei leuke spelletjes dus we gaan een hoop lol hebben samen.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
[quote="Cathelijn"]
R*ck!!Angelique schreef: Ja soms wens je dat je niet was gaan wandelen, vandaag is dat het geval. Wat een rukzooi zeg. Sta je daar met 6 honden.![]()
Hoe is het gekomen??
- Angelique
- 5-sterren

Kwestie van neem ik het drassige pad die op de heenweg al tegenviel, of rij ik even een stukje over het grasakker. Gekozen voor het akker en dat bleek dus een moeras tezijn, dus ik reed erin en blllloep..muurvast tot aan de dorpels in de drab. In the middle of niks, dus ff een boer met trekker halen ging ook niet.Nadia schreef: R*ck!!
Hoe is het gekomen??
Oh my
Wat kl*te zeg!
Gelukkig zijn jullie er veilig uit gekomen maar wel zwaar knudde dat
je auto er nog in staat
Wat kl*te zeg!
Gelukkig zijn jullie er veilig uit gekomen maar wel zwaar knudde dat
je auto er nog in staat
OhwAngelique schreef: Kwestie van neem ik het drassige pad die op de heenweg al tegenviel, of rij ik even een stukje over het grasakker. Gekozen voor het akker en dat bleek dus een moeras tezijn, dus ik reed erin en blllloep..muurvast tot aan de dorpels in de drab. In the middle of niks, dus ff een boer met trekker halen ging ook niet.
SchinveldNadia schreef: Leuk! Waar was het?
Oh crapAngelique schreef: Kwestie van neem ik het drassige pad die op de heenweg al tegenviel, of rij ik even een stukje over het grasakker. Gekozen voor het akker en dat bleek dus een moeras tezijn, dus ik reed erin en blllloep..muurvast tot aan de dorpels in de drab. In the middle of niks, dus ff een boer met trekker halen ging ook niet.
Zo nog maar eventjes bikini aantrekken en naar de zee om te snorkelen. Kijken of ik ook onderwaterfoto's kan maken met mijn fototoestel 8)
Eerder vandaag al haaien geaaid en gevoerd en grote pijlstaartroggen gevoerd waar we Jorien ter Mors ook weer tegen kwamen.
Op en top genieten :-D
Eerder vandaag al haaien geaaid en gevoerd en grote pijlstaartroggen gevoerd waar we Jorien ter Mors ook weer tegen kwamen.
Op en top genieten :-D