Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Ik moet die ook eens gaan invullen.
Dwayne was afgelope maandag 71 cm Hoeven nu pas in april weer.
Dwayne was afgelope maandag 71 cm Hoeven nu pas in april weer.
Lengte is ook wel de eerste tijd een soort van natte vinger-meting. Door het liggend meten krijg je geen heel concreet cijfer. Pas als er staand wordt gemeten krijg je een beter beeld op de lengtecurve. Tot die tijd is gewicht van meer belang.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Evi was met 14,5 maand 8896 gram en 72cm
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat een heerlijk snuitje heeft Dwayne toch! 
Hoe zijn jullie kleintjes met de dieren?
Fedde wordt 's ochtends wakker met 1 zin 'ikke eten' en 2 woorden 'thee' en 'Nina'. En Nina is net zo gek op hem. Ongekend die 2. Heel de dag spelen en elkaar opzoeken. Erg leuk! Hij heeft een sterke voorkeur voor 1 van de 4 dus. Bij de paarden is hij ronduit gevaarlijk. Loopt er zonder pardon onderdoor. Dat is echt een kwestie van geen seconde uit het oog verliezen. Het kleine vee buiten voeren we en dat vindt ie vooral heel interessant.
Fedde wordt 's ochtends wakker met 1 zin 'ikke eten' en 2 woorden 'thee' en 'Nina'. En Nina is net zo gek op hem. Ongekend die 2. Heel de dag spelen en elkaar opzoeken. Erg leuk! Hij heeft een sterke voorkeur voor 1 van de 4 dus. Bij de paarden is hij ronduit gevaarlijk. Loopt er zonder pardon onderdoor. Dat is echt een kwestie van geen seconde uit het oog verliezen. Het kleine vee buiten voeren we en dat vindt ie vooral heel interessant.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Evi vind Pip erg druk... DeeJay wordt voorgelezen en met Pixie (het kitten) wordt gespeeld met een balletje...
Loki blijft ver van Evi weg...
Via iphone/ipad, dus typo's voorbehouden
Loki blijft ver van Evi weg...
Via iphone/ipad, dus typo's voorbehouden
Vera vindt Eh! (=Sien) helemaal geweldig! Sien vindt de aandacht wel leuk, maar het knijpen en graaien wat minder. Waar ze zulke acties bij ons allang een blaas of haal zou hebben gegeven, geeft ze bij Vera hoogstens een klagend 'meeeehhh'. Vera vond de kippen en de geit bij de vriend van mn moeder ook helemaal leuk.
Ot loopt snel weg voor Vera, maar komt haar wel een kusje geven als ze aan de tiet ligt.
Ot loopt snel weg voor Vera, maar komt haar wel een kusje geven als ze aan de tiet ligt.
Dat hadden ze mij ook al gezegd van het staan meten. Maar toch. Waarom die luier uit. Risico nemen voor niks 
Dankjewel Anne
Dwayne vind aysa geweldig. En andersom. Hij ligt altijd in een deuk als ze even komt snuffelen.
Kain kijkt eigenlijk niet echt naar Dwayne om. Hij vind het wel oké.
Als Dwayne over de grond kruipt dan zoekt hij de honden (nog) niet echt op. Dat vind ik wel fijn.
Dankjewel Anne
Dwayne vind aysa geweldig. En andersom. Hij ligt altijd in een deuk als ze even komt snuffelen.
Kain kijkt eigenlijk niet echt naar Dwayne om. Hij vind het wel oké.
Als Dwayne over de grond kruipt dan zoekt hij de honden (nog) niet echt op. Dat vind ik wel fijn.
Robyn zegt nog niets. Onbewust mama maar meer niet. En dada. Ze heeft nog tijd. Genoeg 
Ik moet volgende maand als ze 1 is (
) terug. Klein is ze zeker ( ik denk rond de 70-72 cm) en spekkig 
Ze is net in slaap gevallen terwijl ze over me aan het kruipen was 8)
Ik moet volgende maand als ze 1 is (
Ze is net in slaap gevallen terwijl ze over me aan het kruipen was 8)
1 alweer! 
Ze hebben mij altijd gezegd dat de ene kinderen motorisch sneller gaan. En de andere verbaal.
Ze hebben mij altijd gezegd dat de ene kinderen motorisch sneller gaan. En de andere verbaal.
Ze is sowieso wel wat aan het afvlakken qua snelheid hoor. Maar wij gaan niet naar K&G/ CB dus ik word niet geconfronteerd met wat ze 'moet' kunnen. Scheelt een hoop stress 
Jaaa tijd vliegt
Jaaa tijd vliegt
Oh hier ook geen stress hoor ondanks we wel gaan. Ik vind de bezoekjes altijd erg leuk. 
David (nu 15 maanden) kletst de hele dag de oren van je hoofd. Een hoop onverstaanbaar gebrabbel met af en toe ineens een verstaanbaar woord er tussendoor. Hij heeft een aantal woorden die hij vaak gebruikt, zoals hi! (word ik elke ochtend mee begroet), hebbe (als hij iets wil hebben) en mama. Maar ook roept hij af en toe iets om het dan daarna nooit meer te herhalen. Laatst zag hij een paard op TV. Roept hij 'paat!' Of van de week riep hij 'appe!' en begon in zijn handen te klappen. Gisteravond kwam er luid en duidelijk 'één twee drie' uit. Maar hoe je ook je best doet om hem zoiets nog een keer te laten zeggen, dat vertikt hij dan.
Grote favoriet is hihihi hahaha, gezongen zoals in 'ik zag 2 beren'.
De honden neemt hij voor lief, maar vindt hij lang niet zo interessant als Snowball.
Grote favoriet is hihihi hahaha, gezongen zoals in 'ik zag 2 beren'.
De honden neemt hij voor lief, maar vindt hij lang niet zo interessant als Snowball.
Vera ook weer gekeurd en goed bevonden.
Toch bliijft het een beetje een wassen neus. We hadden een andere verpleegkundige deze keer en terwijl ze in het dossier keek, hoeveel flesjes Vera nog kreeg. Nou, geen, Vera heeft nog nooit een fles gehad. Of we al met een beker oefenden. Nee, want ze krijgt alleen live BV.
En het is een vreselijk eigenwijs geval. Bij de arts had ze er geen zin meer in, want ze mocht te stethoscoop niet afpakken. Ze ging op haar rug liggen en deed niks meer behalve knorrig jammeren. Wilde niets meer doen of laten zien.
Toch bliijft het een beetje een wassen neus. We hadden een andere verpleegkundige deze keer en terwijl ze in het dossier keek, hoeveel flesjes Vera nog kreeg. Nou, geen, Vera heeft nog nooit een fles gehad. Of we al met een beker oefenden. Nee, want ze krijgt alleen live BV.
En het is een vreselijk eigenwijs geval. Bij de arts had ze er geen zin meer in, want ze mocht te stethoscoop niet afpakken. Ze ging op haar rug liggen en deed niks meer behalve knorrig jammeren. Wilde niets meer doen of laten zien.