Ko... update pag 12/ THUIS!!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ko... update pag 12/ THUIS!!!!
ik snap id dat t nog niet dicht kan, dan zijn we weer zo terug bij af...
bij zn oren spoelen komt echt al ff niks uit, bij zn kaak wel helaas
ze hebben t opengemaakt dus neem aan en hoop dat ze wel verder gekeken hebben.... maar ben eigenlijk bang van niet...
zelfde als bij zn kaak, ik lees dat t hele abces verwijderd moet worden en bij ko is t enkel opgemaakt
hij krijgt id SS biks en krijgt 3 x pd bergen groenvoer uit t park en dat blijf ik doen, kregen ze altijd al..
vanavond maar eens een praatje maken.....
overigens EJ de Boer een mail gestuurd
bij zn oren spoelen komt echt al ff niks uit, bij zn kaak wel helaas
ze hebben t opengemaakt dus neem aan en hoop dat ze wel verder gekeken hebben.... maar ben eigenlijk bang van niet...
zelfde als bij zn kaak, ik lees dat t hele abces verwijderd moet worden en bij ko is t enkel opgemaakt
hij krijgt id SS biks en krijgt 3 x pd bergen groenvoer uit t park en dat blijf ik doen, kregen ze altijd al..
vanavond maar eens een praatje maken.....
overigens EJ de Boer een mail gestuurd
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 08 mei 2015, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- pearlsofpassion
- Moderator
Toen ik bij Lars moest spoelen is het abces ook niet weggehaald. Het zat te dicht bij zijn slagader en ze durfde het niet weg te snijden. Dat was net de reden bij hem dat het open moest blijven en gespoeld moest worden.
Dat is toen heel mooi genezen hoor, heeft hij nooit meer last van gekregen. Maar dat heeft wel een spoelen maandje geduurd...
Dat is toen heel mooi genezen hoor, heeft hij nooit meer last van gekregen. Maar dat heeft wel een spoelen maandje geduurd...
Wij hebben een cavia gehad met een abces in haar hals. Dat durfde die da ook niet weg te halen. Er heeft toen een drain in gezeten en ik moest spoelen. Dat is uiteindelijk ook helemaal weg gegaan en ze heeft nog jaren geleefd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gaan gewoon door met spoelen, ab spuiten en metacam
over 10 dagen terug
over 10 dagen terug
Dat betekent dat de dierenarts en jij genoeg structurele vooruitgang zien?Me and my boys! schreef: gaan gewoon door met spoelen, ab spuiten en metacam
over 10 dagen terug
Sterkte, ik duim nog steeds dat het allemaal helemaal goed komt met het mannetje.
INderdaad, er moet natuurlijk wel voldoende vooruitgang te zien zijn.-Saskia- schreef: Dat betekent dat de dierenarts en jij genoeg structurele vooruitgang zien?
Sterkte, ik duim nog steeds dat het allemaal helemaal goed komt met het mannetje.![]()
Ik blijf duimen tot Ko weer de oude Ko is! 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ze waren meer dan tevreden....wondjes zien er iig aan de buitenkant mooi uit... gisterenavond nog een x extra gespoeld en er kwam weinig uit een paar sliertjes... vandaag kwam er niets uit!-Saskia- schreef: Dat betekent dat de dierenarts en jij genoeg structurele vooruitgang zien?
Sterkte, ik duim nog steeds dat het allemaal helemaal goed komt met het mannetje.![]()
En waarom we ook doorgaan...hij eet als een dijker, zelfs zn biks....hij is levendiger en geen koorts... ze zeiden me dat als ie zo super eet hij over t ergste heen is en dat t zeker wel goed zou komen.
ook voelde ze geen verdikkingen meer wat op abcessen zouden wijzen...
morgen mag ie ff naar buiten.. zn hok ga ik straks verder schoonmaken...een uurtje of zo... gisteren heeft een poosje buiten gehobbeld en was te merken dat ie dat wel heel fijn vond
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou dat klinkt toch hoopgevend! Fijn dat er vooruitgang is zit 
Fijn!Me and my boys! schreef: ze waren meer dan tevreden....wondjes zien er iig aan de buitenkant mooi uit... gisterenavond nog een x extra gespoeld en er kwam weinig uit een paar sliertjes... vandaag kwam er niets uit!
En waarom we ook doorgaan...hij eet als een dijker, zelfs zn biks....hij is levendiger en geen koorts... ze zeiden me dat als ie zo super eet hij over t ergste heen is en dat t zeker wel goed zou komen.
ook voelde ze geen verdikkingen meer wat op abcessen zouden wijzen...
morgen mag ie ff naar buiten.. zn hok ga ik straks verder schoonmaken...een uurtje of zo... gisteren heeft een poosje buiten gehobbeld en was te merken dat ie dat wel heel fijn vond
Wat fijn, nu zo maar netjes doorgaan Ko.
Fijne berichten Ellen! 
Klinkt zeer hoopvol allemaal :-D
Go Ko!
Go Ko!
Dat dit bergopwaartse genezing door mag zetten.
Kom op KO!!!
-
robbiekomvoor
- 5-sterren