ondanks alle ellende

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: ondanks alle ellende

Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Ronald schreef: Kijk... Ook dat is BP!  :-*
Ja, DAT is BP
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Lida. S schreef: Ja, DAT is BP
:-*
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Ik hoop dat je dan snel de moed en de energie vindt om bij het juridisch loket te informeren. Als zij idd kunnen informeren of jij nog iets of (hopelijk) niets kan verwachten geeft je dat zoveel meer rust in je koppie.  :bigarmhug:
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Wat super fijn Lida dat er iemand met je mee gaat!!  :-*
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Lida. S schreef: Ik heb de NVWA en de belastingdienst geschreven en de situatie uitgelegd. Daarbij heb ik gevraagd wat mag en wat niet mag, welke eisen of voorwaarden er zijn enz. Zodra ik hier bericht van heb laat ik het jullie weten, zodat niemand mee hoeft te maken wat ik heb meegemaakt.
Ik ben natuurlijk net als iedereen heel erg benieuwd wat de juiste regels zijn. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor ons allemaal.
Lida. S schreef: Ja hoor ? Er is iemand zo lief om mee te gaan en ze wil zelfs eventueel het woord voeren als ik er niet uitkom
Heel fijn dat er iemand met je meegaat! En nog fijner dat je weer wat rust hebt gevonden  :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Fijn om te lezen dat je ondersteuning krijgt bij je contacten met het juridisch loket. Ik hoop van harte dat je heel snel duidelijkheid krijgt over jouw 'toestand'!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Wat goed dat er iemand met je mee gaat! Ik sla zelf dat soort gesprekken ook nooit goed op, vergeet de helft wat er gezegd is of begrijp maar de helft. Iemand die er neutraal instaat neemt altijd veel meer op.
Ik hoop dat je binnenkort duidelijkheid in alles hebt.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lida. S schreef: Ja hoor ? Er is iemand zo lief om mee te gaan en ze wil zelfs eventueel het woord voeren als ik er niet uitkom
Oh dat is FIJN zeg :-*! Ik hoop eerlijk gezegd dat je snel iets wijzer wordt en je onschuld wordt aangetoond want ik vind het zo langzamerhand echt een mysterie.....

En ook fijn dat je toch wat rustiger bent :-*
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Lizzy schreef: Oh dat is FIJN zeg :-*! Ik hoop eerlijk gezegd dat je snel iets wijzer wordt en je onschuld wordt aangetoond want ik vind het zo langzamerhand echt een mysterie.....

En ook fijn dat je toch wat rustiger bent :-*
Door het optreden van de politie dacht ik echter dat ik een zware crimineel was die op de lijst van de meest gezochte criminelen kwam te staan. Volgende week ga ik een paar dagen naar Wenen en ik was  bang dat ik het land niet uit zou mogen, mijn auto werd gevolgd en mijn telefoon afgeluisterd. Ik was lid van een criminele organisatetie (barfplaats). De gekste gedachten had ik.  Inmiddels weet ik wel beter. Ik heb niets verkeerds gedaan. Maar mijn vertrouwen in de politie is helemaal weg
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Lida. S schreef: Door het optreden van de politie dacht ik echter dat ik een zware crimineel was die op de lijst van de meest gezochte criminelen kwam te staan. Volgende week ga ik een paar dagen naar Wenen en ik was  bang dat ik het land niet uit zou mogen, mijn auto werd gevolgd en mijn telefoon afgeluisterd. Ik was lid van een criminele organisatetie (barfplaats). De gekste gedachten had ik.  Inmiddels weet ik wel beter. Ik heb niets verkeerds gedaan. Maar mijn vertrouwen in de politie is helemaal weg
Goed zo.
Heb vertrouwen in jezelf Lida!!
Je bent een TOPmens!
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Lida. S schreef: Door het optreden van de politie dacht ik echter dat ik een zware crimineel was die op de lijst van de meest gezochte criminelen kwam te staan. Volgende week ga ik een paar dagen naar Wenen en ik was  bang dat ik het land niet uit zou mogen, mijn auto werd gevolgd en mijn telefoon afgeluisterd. Ik was lid van een criminele organisatetie (barfplaats). De gekste gedachten had ik.  Inmiddels weet ik wel beter. Ik heb niets verkeerds gedaan. Maar mijn vertrouwen in de politie is helemaal weg
Dat onder druk zetten van mensen gebeurt echt vaak en is niet persoonlijk tegen jou. Onze zoon (toen 16 jaar) is 6 uur onder druk gezet om te bekennen dat hij een coniferenhaag in brand had gestoken. En dat terwijl hij met 20 anderen in een klas 10 km verderop zat. Ik heb me toen zo machteloos gevoeld. En excuses krijg je niet.
Voor jou is het traumatisch, maar deze agenten zijn jou al lang weer vergeten. Ik vind het geen gek idee om jouw mooie verhaal over de impact die de actie had naar bijv. De ombudsman te sturen.
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Fijn om te lezen.  :bigarmhug:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Ik dacht meteen 'er moet iemand met je mee als je naar het loket gaat' en kijk!
Geweldig  :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Yvonne K
5-sterren
5-sterren

Bericht door Yvonne K »

Hoe gaat het nu met je Lida?
Ik hoop dat je meer rust hebt gekregen.
:-* :bigarmhug:
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Yvonne K schreef: Hoe gaat het nu met je Lida?
Ik hoop dat je meer rust hebt gekregen.
:-* :bigarmhug:
Het gaat gelukkig stukken beter. De paniek is weg, maar ik ben nog wel schrikachtig bij iedere politie auto die ik zie. Ik heb nog niets gehoord, niet van de politie, niet van de belasting en niet van de NVWA.
Morgen ga ik lekker voor 4 dagen naar Wenen met een vriendin. Als ik terug ben ga ik naar het juridisch loket. Eens kijken of ze mij daar wat wijzer kunnen maken. Verder wacht ik op een reactie van de NVWA en de belastingdienst. Ik heb ze gevraagd aan welke eisen/voorwaarden ik (en andere barfers met een lijntje) moet voldoen. Dat wil ik zwart op wit hebben alvorens ik weer durf te rijden.

Plaats reactie