Chendo , foto pagina 47
Moderator: Lizzy
Re: Chendo, medicatie werkt?? foto pag 17
als je kijkt op www.ebay.co.uk en je zoekt op healthypets mercola dan vind je diverse producten van dat merk die uit Engeland moeten komen.
Is allicht sneller dan uit de VS?
Is allicht sneller dan uit de VS?
-
sella
Re: Chendo, medicatie werkt?? foto pag 17
Diego heeft het ook met prednison gehad, en no problems, ik heb het ook geslikt met een pancreatitis en zwaar op de prednison(60 mg )
Re: Chendo, nieuwe bloedwaardes pag. 21
We zijn net terug uit Eersel.
Chendo's leverwaardes zijn toch weer gezakt. Er zijn nu nog 2 waardes verhoogd.
Alles waardes op een rijtje
11-11-2015
alk fos 1101 normaalwaarde <130
gpt/alt <1000 normaalwaarde <113
got/ast 365 normaalwaarde <63
bilirubine 31 normaalwaarde <8
Galzuren 191 normaalwaarde <19
5-12-2015
alk fos 913
gpt/alt 484
got/ast 78
bilirubine 6
14-12-2015
alk fos 851
gpt/alt 683
got/ast 173
bilirubine 15
4-1-2016
alk fos 778
gpt/alt 491
got/ast 132
bilirubine 9
22-1-2016
alk fos 704
gpt/alt 236
got/ast 44
bilirubine 5
De uitslagen voor de galzuren, alvleesklier en B12 moeten nog binnenkomen, die moeten nog naar het laboratorium.
Alle andere bloedwaardes zijn goed, ook zijn nieren.
Ze kunnen niet verklaren waar de extreme vermoeidheid vandaan komt. En ook niet waarom hij zo af blijft vallen. Hij weegt nu 11 kg, hij is dus in 3 weken tijd weer een kilo afgevallen.
Hij krijgt een pond eten per dag, maar dat ga ik maar weer ophogen. Met 12,5 is Chendo al geen dikkerd.
Chendo's leverwaardes zijn toch weer gezakt. Er zijn nu nog 2 waardes verhoogd.
Alles waardes op een rijtje
11-11-2015
alk fos 1101 normaalwaarde <130
gpt/alt <1000 normaalwaarde <113
got/ast 365 normaalwaarde <63
bilirubine 31 normaalwaarde <8
Galzuren 191 normaalwaarde <19
5-12-2015
alk fos 913
gpt/alt 484
got/ast 78
bilirubine 6
14-12-2015
alk fos 851
gpt/alt 683
got/ast 173
bilirubine 15
4-1-2016
alk fos 778
gpt/alt 491
got/ast 132
bilirubine 9
22-1-2016
alk fos 704
gpt/alt 236
got/ast 44
bilirubine 5
De uitslagen voor de galzuren, alvleesklier en B12 moeten nog binnenkomen, die moeten nog naar het laboratorium.
Alle andere bloedwaardes zijn goed, ook zijn nieren.
Ze kunnen niet verklaren waar de extreme vermoeidheid vandaan komt. En ook niet waarom hij zo af blijft vallen. Hij weegt nu 11 kg, hij is dus in 3 weken tijd weer een kilo afgevallen.
Hij krijgt een pond eten per dag, maar dat ga ik maar weer ophogen. Met 12,5 is Chendo al geen dikkerd.
Ach ach, wat een narigheid he, dat je gewoon niet weet wat hem mankeert.... Nou ja, zakkende waardes zijn natuurlijk fijn maar ik snap ook wel dat je de vlag niet uithangt, aangezien hij zich nog niet goed voelt
. Even afwachten op de rest.
Pfff, wachten duurt lang. Uitslagen zijn nog niet binnen.
Re: Chendo, galzuren ook binnen normaalwaarden
Uitslag van de galzuren zijn ook binnen, zijn nu 12, dus binnen de normaalwaarden. Ze waren 191.
nu alvleesklier bloedwaarden nog krijgen.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Chendo pancreatitis heeft, ook vanwege zijn ontlasting die problematisch blijft.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Chendo pancreatitis heeft, ook vanwege zijn ontlasting die problematisch blijft.
Re: Chendo, galzuren ook binnen normaalwaarden
Dat is vermoedelijk door dat nieuwe galzurenmiddel dat hij krijgt?tt-tjes schreef:Uitslag van de galzuren zijn ook binnen, zijn nu 12, dus binnen de normaalwaarden. Ze waren 191.
Hoe gaat het nu met hem?
Hij eet, gaat mee naar buiten en ligt in zijn mand. Totaal futloos. Verder nog steeds dunne slijmerige ontlasting en hij poept binnen.
Ben echt benieuwd naar de alvleesklier waardes.
Ja, ik ook. Maar hij krijgt het leverdieet, toch? Het blijft me een raadsel.....tt-tjes schreef:Hij eet, gaat mee naar buiten en ligt in zijn mand. Totaal futloos. Verder nog steeds dunne slijmerige ontlasting en hij poept binnen.
ja mij ook. Hij krijgt idd het leverdieet. Maar hij heeft zo'n honger continu. Hij krijgt ruim 500 gram per dag en valt nog steeds af. Ik heb net een paar rollen carnibest pancreas ghehaald. Morgen ga ik met Tannetje bellen of dat een optie is om te proberen. Voor nu krijgt hij enzymtabletten bij elke maaltijd.Lizzy schreef:Ja, ik ook. Maar hij krijgt het leverdieet, toch? Het blijft me een raadsel.....
-
sella
Tabletten? Is dat niet veel te veel voor zijn gewicht?
Mijn honden krijgen er 3 en wegen 40 en 45 kg. Jou Chendo is vele malen lichter.
Mijn honden krijgen er 3 en wegen 40 en 45 kg. Jou Chendo is vele malen lichter.
Ik heb nu nog de enzymen complex van de Tuinen. Daar staat op bij elke maaltijd. Ik heb net carnibest pancreas te ontdooien gelegd. Kijken of dat beter helpt. Die van Now heb ik nog niet besteld.
kreeg net wel te horen dat zijn alvleesklier waardes verhoogd waren, moet alleen nog telefoon van de DA afwachten.
kreeg net wel te horen dat zijn alvleesklier waardes verhoogd waren, moet alleen nog telefoon van de DA afwachten.
Alvleesklier waarden waren te hoog, nieuwe bloedtest specifiek voor alvleesklier is aangevraagd, komt morgen als het goed is de uitslag van.
-
sella
Laten we hopen dat dit een duidelijk behandelplan geeft en dat hij opknapt, er staat ergens nog ik dacht in de bieb een dieet bij pancreatitis.
Met pancreatitis heb ik helaas ervaring. Fjurdy had dat ook dus.....