Oke,morgen komt mijn tante en ik heb een lijstje gemaakt wat ze moet doen wanneer Mazzel weer bij haar is!
Vooraf gesteld,het is bij haar in huis nooit warm,dat vindt ze vreselijk!(eten ander halve dag

)
En dat ik hier eerst alles voor doe en dat zij het de rest van de dagen moet doen
Mijn vraag is,hebben jullie nog toevoegingen aan het lijstje?
MAZZEL
-Haal 's avonds een zakje eten uit de diepvries en laat het in de koelkast ontdooien.
-Haal een half uur voordat Mazzel gaat eten het zakje eten uit de koelkast,doe het in zijn etensbakje en laat het op kamertemperatuur komen.
-Haal van het eten een theelepel en doe dat in een ander bakje en doe over dat beetje het medicijn(Metacam 4)van Mazzel en laat Mazzel eerst dat opeten. Dit voor het geval hij zijn eten laat staan!
-Als het eten op kamertemperatuur is,haal je met een vork het eten een beetje los.
-Maak als het eten op is het bakje schoon met heet water of zet het in de afwasmachine wanneer die aan moet!
-Laat het eten niet langer dan anderhalve dag staan. Bij warm weer,niet langer dan 1 dag!
-Indien nodig zijn er ook brokjes.
Kattenbakken! Zet er 2 neer,1 boven en 1 beneden! NIET buiten neerzetten!!
-Haal iedere dag met de kattenbakschep de klonten en poep uit de kattenbak,zo krijg je geen vieze luchtjes in dit huis,of in de nieuwe woning!