Lizzy schreef:Nou he! Maar Leo heeft een lange dag achter de rug. Hij ging om 6 uur de deur uit. En hij is er nog niet. Wat een schat he! En dat allemaal terwijl hij honden fokken helemaal 3 keer niks vindt.
Hij ziet jou gewoon heel graag of is heel bang van jou
Wel spannend seg, nu is het enkel nog op je knappe dame wachten
Wooohhhh joh!!!
My god... Ik dit topic steeds overslaan... Dacht ook aan moestuin gebeuren Nu werd het topic zo lang, toch eens even kijken..
Wat ontzettend leuk! En spannend!! Een hele onderneming
Ik ga heel hard duimen voor een mooi nestje gezonde pupjes en een mooie puptijd, het is je gegund
Kinnie schreef:Wooohhhh joh!!!
My god... Ik dit topic steeds overslaan... Dacht ook aan moestuin gebeuren Nu werd het topic zo lang, toch eens even kijken..
Wat ontzettend leuk! En spannend!! Een hele onderneming
Ik ga heel hard duimen voor een mooi nestje gezonde pupjes en een mooie puptijd, het is je gegund
Lizzy schreef:Nou he! Maar Leo heeft een lange dag achter de rug. Hij ging om 6 uur de deur uit. En hij is er nog niet. Wat een schat he! En dat allemaal terwijl hij honden fokken helemaal 3 keer niks vindt.
Het is wel lief van 'm ja Maar dus toch ook het klokje rond, zelfde zo'n beetje wat wij gereden hebben.
Lizzy schreef:Ja. En om te weten of ze zaadjesrijp is, zullen we ook vast wel een keer of wat progesteron moeten prikken.... Dus ik zie ons wel een keer of 6 minimaal op en neer naar Eersel rijden. Je moet er wat voor over hebben
En inderdaad, klokje rond. Een glaasje bubbels erin en hij ligt met de oogjes dicht op de bank
Jouw Leo is een enorme lieverd, zit in de naam denk ik
Wat ga jij nu voor hem doen...paaldansen zal het wel niet worden met jouw rug
Leuke puppies fokken
Lizzy schreef:De zaadjes liggen veilig in Eersel. Tenminste, daar ga ik ff vanuit, dat ze daar veilig liggen (en ze netjes opgeborgen worden enzo). Klaar voor gebruik
Gelukkig, nu wachten wij met spanning op het vervolg van de story...Succes!!
ik wilde je gisteren niet ongerust maken......met al die terreurdreiging tegenwoordig....
Leo moet onderweg stoppen voor een controle....euh?? ...die tank?? hondenzaadjes??.........kan je wel zeggen....
Bij een bedrijf hier in de buurt liet de dag na de aanslagen in Zaventem iemand z'n tas op het dak van z'n wagen staan.....de wagen stond op het parkeerterrein van het bedrijf..... DOVO is ter plaatse geweest om de tas weg te halen.........paniek doet rare dingen
Laatst gewijzigd door inni op wo 27 apr 2016, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Borke schreef:Jouw Leo is een enorme lieverd, zit in de naam denk ik
Wat ga jij nu voor hem doen...paaldansen zal het wel niet worden met jouw rug
Leuke puppies fokken
Paaldansen Als Leo met de oogjes dicht op de bank zit