Biggest Juice Challenge 2018

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Biggest Juice Challenge 2018

Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

Volgende keer zorg ik dat ik alles op voorhand in huis heb. Alles lopen zoeken in de winkels is nu geen goed idee.

Weet iemand waar je cocosmelk kan vinden in België? Cocoswater heb ik gevonden. Cocosmelk in blik ook, maar die heb ik niet genomen..

Ik ben moe na een slechte nacht. Ik kan niet meer inslapen als ik wakker ben geweest. Ik ga nu terug slapen. Verkoudheid komt verder door.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

naja wat is waar en niet waar.
Een ding is zeker, gezond is het gewoon niet. Al vanwege het feit dat het eigenlijk oppepmiddel is en dat ik daar dan aan verslaafd raak. En daardoor door gebrek juist extreem moe wordt of hoodpijn krijg, en ik heb sowieso een vermoeidheidsprobleem (heb ik al van jongs af aan), ook zonder cola.
En dat je er op een of andere manier meer honger van krijgt. En ook voor PDS niet goed
Dus is het eigenlijk nergens goed voor :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Chouka schreef:Volgende keer zorg ik dat ik alles op voorhand in huis heb. Alles lopen zoeken in de winkels is nu geen goed idee.

Weet iemand waar je cocosmelk kan vinden in België? Cocoswater heb ik gevonden. Cocosmelk in blik ook, maar die heb ik niet genomen..

Ik ben moe na een slechte nacht. Ik kan niet meer inslapen als ik wakker ben geweest. Ik ga nu terug slapen. Verkoudheid komt verder door.
delhaize heeft toch kokosmelk in pak? En anders een van de vele biowinkels? Waar wij woonden had je er veel. Weet niet in welk stuk je woont? Wellicht ook een AH? (al is delhaize er nu samen mee)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Colruyt ook. Van verschillende diktes. Sommige in blik, andere in brik...
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Chouka schreef:Volgende keer zorg ik dat ik alles op voorhand in huis heb. Alles lopen zoeken in de winkels is nu geen goed idee.

Albert Heijn inderdaad, die zit in Overpelt.
Ff een kwartiertje buiten geweest en een frisse neus gehaald. Zometeen mijn volgende blend maken. Ik hoop dat ie lekker is.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

In Jason zijn boek Juice yourself slim staan veel recepten van salades en soepen zeker een aanrader. Zijn champignonsoep is de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Ook de salades zijn echt heerlijk. Boek is ook als ebook verkrijgbaar.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Deze is groen! ;D

Tot nu toe lust ik ze allemaal dus dat is geen maatstaaf denk ik. Heb er wel een hele banaan in gedaan hoor, anders zit je weer met een halve. En ook wel goed, want ik zie dat er in amandelmelk (wat ik gebruik) echt heel veel minder cal zitten dan in cocosmelk. Dus dat moet ik wel een beetje compenseren vandaag. Dus dan op weg naar werk nog een banaan, vanavond een appeltje en als ik thuis kom nog 2 dadels. 3 sos'en dan maar, anders krijg ik wel heel weinig binnen.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Ik vind de lunch apart, maar lekker apart (wel een kleine hele banaan erin ipv een halve) :D
Ik heb alleen de avondsapjes van gister en maandag niet genomen, maar die ik wel op heb ik vind ik van goed te doen tot lekker.
Vandaag en morgen neem ik alle 3 de sapjes

Ik voel me kiplekker, slaap als een os en pies als een gieter. Mij bevalt het prima! Afvallen heb ik geen idee van; ik heb geen weegschaal ;D

Kleine klaag; ik moest naar de bakker voor brood voor de meneer..... ik mis mn boterhammetje zooooooo. Ik ben echt dol!! op brood
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Pum vindt 't trouwens ook een prima gewoonte :biggrin2: (no worries; mengbeker wordt heet afgewassen ;) )
20180109_163102.jpg
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ah kijk die Pum nou. De mijne lust dat allemaal niet hoor.
Ik vind mijn lunch weer te dik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

Kaio schreef:delhaize heeft toch kokosmelk in pak? En anders een van de vele biowinkels? Waar wij woonden had je er veel. Weet niet in welk stuk je woont? Wellicht ook een AH? (al is delhaize er nu samen mee)
In Delhaize heb ik alleen kokoswater gevonden.
In de reformwinkel was er alleen kokosmelk in blik.

Een AH is er een gemeente verder. Daar kan ik eens gaan kijken.
Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

pearlsofpassion schreef:Colruyt ook. Van verschillende diktes. Sommige in blik, andere in brik...
Die is hier ook in de buurt (kom ik nooit). Daar ga ik morgen dan eens kijken.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

In de colruyt hebben ze zeker kokosroom in pakjes. Maar dat wil gewoon zeggen: dikke kokosmelk. Wil je hem dunner, moet je er gewoon wat water bijvoegen.
Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

hannabelgje schreef:Albert Heijn inderdaad, die zit in Overpelt.
Ff een kwartiertje buiten geweest en een frisse neus gehaald. Zometeen mijn volgende blend maken. Ik hoop dat ie lekker is.
Ja, als ik het in de colruyt niet vind ga ik daar naar toe.

Smakelijk.
Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

hannabelgje schreef:Ah kijk die Pum nou. De mijne lust dat allemaal niet hoor.
Ik vind mijn lunch weer te dik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Wat water bij doen en nog eens door de blender?

Plaats reactie