Wéér die fistel...
Moderator: Lizzy
-
hellenbanjerbo
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Wéér die fistel...
die gitte toch, ze staat er echt bij van 'waar maken jullie je allemaal toch zo druk over, even een lapje hier en een hechtinkje daar, ga liever een lekker balletje met me gooien'. tis een bijzondere hond, en dat is ze.
ik blijf me hier in deze topic verbazen.... wat een toppertje!
2 weken later........hoe gaat het nu met Gitte ?
Wat een verhaal. Ik zag het wel al langer staan. Maar het was zo lang. Ben er toch maar ff voor gaan zitten om het te lezen. Ongelofelijk! En wat een doorzettingsvermogen hebben jullie (incl. hond).
Wel mooi dat we hier in Nederland de middelen hebben om dit te kunnen doen.
Goed hoorpippy schreef: 2 weken later........hoe gaat het nu met Gitte ?
Gitte moet nog steeds zo veel mogelijk rust hebben, gelukkig is dat bij haar niet heel erg lastig, één van haar hobby's is slapen
Pas was ik aan het dromen dat ik mijn benen niet meer kon bewegen. Tot ik wakker werd en mijn droom werkelijkheid leek te worden. Lag meneer prinsheerlijk tussen mijn benen genesteld op mijn dekbed, kon dus geen kant meer op. Moest zelfs met geweld dreigen voordat hij vertrok
Dmv foto's via E-mail houden we Johan op de hoogte en hij is tot nu toe ook zeer tevreden over haar vorderingen.
Heerlijk joh, dat het allemaal zo voorspoedig gaat!
Knuffel voor jullie allemaal
Knuffel voor jullie allemaal
Ja, ik ben ook héél blij dat dit allemaal mogelijk is, ik weet niet of er een andere oplossing voor Gitte mogelijk zou zijnYves schreef: Wat een verhaal. Ik zag het wel al langer staan. Maar het was zo lang. Ben er toch maar ff voor gaan zitten om het te lezen. Ongelofelijk! En wat een doorzettingsvermogen hebben jullie (incl. hond).
Nu zijn wij natuurlijk ook in de gelukkige omstandigheid dat we ons dit kunnen veroorloven... je zal maar geen spaarpotje oid hebben
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat het nog steeds goed gaat !!
Maar je voor de hechtingen weer naar Terneuzen toe of mag/kan je eigen da dit doen ???
Maar je voor de hechtingen weer naar Terneuzen toe of mag/kan je eigen da dit doen ???
Dat mag m'n eigen DA doen gelukkig*Karin schreef: Fijn dat het nog steeds goed gaat !!
Lekker te horen dat alles zo goed gaat met Gitte.
Geef d'r maar een dikke knuffel.
Geef d'r maar een dikke knuffel.
- - Judith -
- 5-sterren

Hè wat een goed nieuws!!! Fijn Anne-Marie en Gitte!!! 
Fijn dat het zo goed gaat met Gitte!
Jeetje Anne-Marie wat een verhaal!!! Arme Gitte heeft heel wat voor haar kiezen gehad de laatste 1,5 jaar zeg
...
Ben iig heel erg blij dat alles helemaal is weggehaald en ik ga nu gewoon verder duimen dat het ook wegblijft en ze niet nog eens in dr mooie lijfje hoeven te snijden

Geef die ongelovelijke kanjer van je maar een lieve knuffel van mij en een dikke lebber van Dos

Ben iig heel erg blij dat alles helemaal is weggehaald en ik ga nu gewoon verder duimen dat het ook wegblijft en ze niet nog eens in dr mooie lijfje hoeven te snijden
Geef die ongelovelijke kanjer van je maar een lieve knuffel van mij en een dikke lebber van Dos
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat naar dat Gitte dit allemaal moet meemaken, maar fijn dat het nu weer de goede kant op gaat. Ik hoop dat jullie nu rust kunnen krijgen.
Hoi Anne-Marie,
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Gitte.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat er uit is gekomen uit het weefsel dat ze nog verder wilden onderzoeken. Hebben jullie daar al wat over gehoord?
Groetjes,
Elly
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Gitte.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat er uit is gekomen uit het weefsel dat ze nog verder wilden onderzoeken. Hebben jullie daar al wat over gehoord?
Groetjes,
Elly