Wat een ellende allemaal Truus.
En ja het is rotzooi, maar voor nu is het ook heel belangrijk dat Mila zich beter gaat voelen.
Geef haar nog maar een dikke knuffel van ons
gemmaa schreef:
er bestaat verband tussen het tijdstip van cortison geven en reumatoide arthritis klachten. Zou het zoiets kunnen zijn?
Welk tijdstip zou dan gunstig zijn??
Ik weet dat honden t beste prednison kunnen krijgen om 8 uur (voordat de bijnieren t zelf gaan aanmaken, zeg maar)
Truus schreef:
Dit gaan we zeker uitproberen ..dan kunnen we de andere helft er altijd nog bij geven als het mis gaat toch?
De angst voor terugval zit er wel in moet ik zeggen..
Maar ik ben geen deskundige hé, 'k ook niets van de werking van prednison, maar 't lijkt me beter om er pas als z'n werk een tijdje heeft gedaan 't met beetjes af te bouwen en te zien wat de reactie daarop is.
Ik ook wat een narigheid voor jullie!
Ja, prednison is troep maar het kan ook een levensredder zijn denk ik dan maar. Soms moet je gewoon ff naar de troep grijpen om erger te voorkomen. Kátur heeft ook 4x een injectie moderin gehad vanwege de beschadigde pees, dat was gewoon ff nodig toen. Hij had er trouwens weinig last van, niet meer drinken of plassen.
Sterkte
yuki11 schreef:
Welk tijdstip zou dan gunstig zijn??
Ik weet dat honden t beste prednison kunnen krijgen om 8 uur (voordat de bijnieren t zelf gaan aanmaken, zeg maar)
wacht effe, ik heb er een artikel over maar dat moet ik opzoeken.........
Nou ze is weer boven Jan (mila). Zienderogen knapte ze weer op in de loop van de dag. Loopt weer op twee achterpoten, ogen staan weer goed, geen gehijg en gebibber. We hebben weer rust ...je zou onze gesprekken een moeten horen over haar..wat kan een mens er toch mee bezig zijn he.
Truus schreef:
Nou ze is weer boven Jan (mila). Zienderogen knapte ze weer op in de loop van de dag. Loopt weer op twee achterpoten, ogen staan weer goed, geen gehijg en gebibber. We hebben weer rust ...je zou onze gesprekken een moeten horen over haar..wat kan een mens er toch mee bezig zijn he.
Gelukkig gaat het weer beter met haar,natuurlijk ben je er mee bezig als ze wat mankeren
Truus schreef:
Gelukkig Truus. Is dat door de pred denk je, dat ze weer opgeknapt is?