De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!

Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Nee je weet zeker niet hoe het gaat gebeuren. 2 zusjes die tja hoe zeg je dat. Wel vaker dingen weten die ze niet kunnen weten. Hebben voorspeld dat meneer nu aankomende week komt.
De een zei dat ik vanavond ga beginnen en hem morgen heb.
De ander die vaker gelijk heeft zei voordat ze uberhaubt een datum wist, het word een jongetje en 12 maart geboren.
Dus ik ben benieuwd of een van hun gelijk heeft :)
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Nadia schreef: Nee je weet zeker niet hoe het gaat gebeuren. 2 zusjes die tja hoe zeg je dat. Wel vaker dingen weten die ze niet kunnen weten. Hebben voorspeld dat meneer nu aankomende week komt.
De een zei dat ik vanavond ga beginnen en hem morgen heb.
De ander die vaker gelijk heeft zei voordat ze uberhaubt een datum wist, het word een jongetje en 12 maart geboren.
Dus ik ben benieuwd of een van hun gelijk heeft :)
Dan scheelt hun voorspelling 2 dagen, want de een denkt de 10e en de ander de 12e. Word ie misschien wel de 11e geboren ;) :P hahaha
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ja precies. Voor het zelfde geld heeft geen gelijk en loop ik nog 2 weken ;)
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Nadia schreef: Ja precies. Voor het zelfde geld heeft geen gelijk en loop ik nog 2 weken ;)
Dat is 1 van de dingen die zo vervelend zijn aan zwanger zijn (tenminste dat vind ik) niet weten wanneer en op ieder willekeurig moment 'uit de running' gehaald worden wanneer beebje denkt dat ie moet komen.
Ik heb gelukkig die laatste loodjes niet gehad en niet in die laatste 2 weken hoeven afvragen hoe lang het nog ging duren. Beviel me prima overigens!
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Dat geloof ik. Ach het heeft ook wel zijn charmes.
Het enige wat ik nu moeilijk vind is grenzen bewaken. Ik voel me nog goed, kan nog vrijwel alles, nog genoeg energie. Maar zo tevens etenstijd is de batterij vaak leeg. Dus moet ik beter met mijn energie omspringen, want het lijkt me erg vervelend om met een leeg batterijtje te moeten bevallen. Dat is echt het enige wat ik moeilijk vind.
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

De 10e is een heeeeel goeie dag :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Mijn kleine meisje loopt!!!  :o :o :o  :D :D :D :groupwave2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Kim_S schreef: Mijn kleine meisje loopt!!!  :o :o :o  :D :D :D :groupwave2:
Wow zo leuk is dat!!!!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Mieke L. schreef: Wow zo leuk is dat!!!!
Ja! Ze zette al wel een paar stapjes, maar daarnet liep ze ineens de hele kamer door. Zoooo leuk!  :)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Leuk!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Kim_S schreef: Mijn kleine meisje loopt!!!  :o :o :o  :D :D :D :groupwave2:
Wooooohoooooo! Gaaf!
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Leuk dat ze loopt!

Om even aan te sluiten op de zonnehoedjes: Iemand ervaring met zonnebrandcreme's bij kleintjes? Ik ben zelf geen smeerder, ik doe altijd aan gedoseerd zonnen, maar ik verbrand ook niet snel. Dat is bij zo'n kleintje natuurlijk wel anders. Nu ben ik niet van plan David in zijn zwembroek in de volle zon te leggen, natuurlijk. Maar dat gezichtje gaat de komende tijd toch wel wat zonnestraaltjes meepikken bij het naar buiten gaan. Heb je dan genoeg aan een petje alleen, of smeer je nog extra? En zo ja, wat smeer je dan? Liefst smeer ik met zo min mogelijk chemische stofjes.
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Sonja schreef: Leuk dat ze loopt!

Om even aan te sluiten op de zonnehoedjes: Iemand ervaring met zonnebrandcreme's bij kleintjes? Ik ben zelf geen smeerder, ik doe altijd aan gedoseerd zonnen, maar ik verbrand ook niet snel. Dat is bij zo'n kleintje natuurlijk wel anders. Nu ben ik niet van plan David in zijn zwembroek in de volle zon te leggen, natuurlijk. Maar dat gezichtje gaat de komende tijd toch wel wat zonnestraaltjes meepikken bij het naar buiten gaan. Heb je dan genoeg aan een petje alleen, of smeer je nog extra? En zo ja, wat smeer je dan? Liefst smeer ik met zo min mogelijk chemische stofjes.
Ik zou heel zeker smeren. Zelf smeer ik zelden of nooit... Maar stel dat zo'n kleintje verbrand is... Mag er niet aan denken. En de huid is gewoon nog veel dunner toch? Hier raden ze zelfd factor 50 aan... Daar doe ik niet aan mee. Heb nu 30 in huis.  Je hebt er oa van Lavera
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Sieglinde schreef: Ik zou heel zeker smeren. Zelf smeer ik zelden of nooit... Maar stel dat zo'n kleintje verbrand is... Mag er niet aan denken. En de huid is gewoon nog veel dunner toch? Hier raden ze zelfd factor 50 aan... Daar doe ik niet aan mee. Heb nu 30 in huis.  Je hebt er oa van Lavera
Ik had inderdaad al wat zitten zoeken en had mijn oog al laten vallen op Lavera, maar was benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Vind ik ook lastig. Fedde is deze dagen zeker een paar uur buiten... Ik heb nog geen petje voor hem, gisteren gezocht in de stad maar niks leuks gevonden. Via internet maar doen. Maar smeren... Met wat inderdaad! Nou heeft hij geen witte huid, heeft wat dat betreft mijn Spaanse genen, maar beschermen moet je zo'n kleintje altijd denk ik.

Gesloten