De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!
Ik zat ook al te denken wat te gebruiken voor Evi...
Heb haar gister en eergister maar in de kinderwagenbak met "hoes" gedaan buiten... Volledig in de schaduw dus... Maar wil liever dragen en dan is een petje/hoedje en smeren wel handig
Heb haar gister en eergister maar in de kinderwagenbak met "hoes" gedaan buiten... Volledig in de schaduw dus... Maar wil liever dragen en dan is een petje/hoedje en smeren wel handig
-
sella
Een petje is zeker goed voor het tere neusje en oortjes. Vroeguh hadden wij zo een stom hoedje op, maar de oren en neus waren nooit verbrand. Dus daar is ook weer wat voor te zeggen.
Ik zou zeker als ze in water mogen gaan knoeien wel een watervaste versie zonnenbrandmiddel kiezen. Verders heb ik alleen maar verstand van de volwassen versies
Ik zou zeker als ze in water mogen gaan knoeien wel een watervaste versie zonnenbrandmiddel kiezen. Verders heb ik alleen maar verstand van de volwassen versies
Phoe. Vanmorgen half uurtje met de hondjes gewandeld en daarnet een uurtje. Nu heb ik echt reuze honger!
-
sella
Beeb zegt mamma goed eten voor je mij op de wereld gaat zetten 
Wat heerlijk dat je dat nog kanNadia schreef: Phoe. Vanmorgen half uurtje met de hondjes gewandeld en daarnet een uurtje. Nu heb ik echt reuze honger!
Ja hoor dat lukt nog prima
loop wel wat langzamer. Was mezelf nog niet opgevallen, maar werd opeens constant door iedereen ingehaald :p
4 km fietsen lukt ook nog prima.
Hihi, ja als je ingehaald word dan valt he ineens op he....
Ja preciesDanny schreef: Hihi, ja als je ingehaald word dan valt he ineens op he....
En Nadia, nog steeds geen tekenen van een aankomende bevalling?Nadia schreef: De ander die vaker gelijk heeft zei voordat ze uberhaubt een datum wist, het word een jongetje en 12 maart geboren.
Dus ik ben benieuwd of een van hun gelijk heeft![]()
Spannend hoor! Ik hoop dat jullie geduld niet al te lang meer op de proef zal worden gesteld, en dat je een voorspoedige bevalling zal hebben.
Ik reageer eigenlijk bijna nooit in dit topic, maar kijk iedere dag even of zich al 'nieuwe barfplaats babies' hebben aangediend.
Lekker doen hoor, zolang het kan. Het is heerlijk weer en hoe meer je beweegt hoe beter zolang je lijf niet protesteert. Tempo een beetje aanpassen en lekker de hort op. Ik ben tot m'n bevalling even lang op pad gegaan als anders, alleen werd m'n rondje iets kleiner. (en op een gegeven moment viel het me ineens op toen ik langs een winkelruit liep dat ik waggelde in plaats van liepNadia schreef: Ja hoor dat lukt nog primaloop wel wat langzamer. Was mezelf nog niet opgevallen, maar werd opeens constant door iedereen ingehaald :p
Ja dat doe ik ook echt!!
Ik geniet ook nog enorm van het "gewoon honden pakken en gaan".
Vanmorgen 45 minuten met aysa gewandeld met de kinderwagen.
Daarna uurtje met Kain weg geweest en een vriendin met haar hond. Lekker door het veld gewandeld.
En daarnet 20/30 minuten blokje om geweest met beide hondjes en daarna met aysa de straat af gefietst naar de buurt winkel. Moest seconde lijm hebben.
Dus ik blijf lekker in beweging en daar geniet ik ook echt van!!
Daarna uurtje met Kain weg geweest en een vriendin met haar hond. Lekker door het veld gewandeld.
En daarnet 20/30 minuten blokje om geweest met beide hondjes en daarna met aysa de straat af gefietst naar de buurt winkel. Moest seconde lijm hebben.
Een lege om te oefenen met Aysa?Nadia schreef: Ja dat doe ik ook echt!!
Ja klopt.
een lege, maar leg er soms ook mijn telefoon in met huilende baby geluiden. Al dat ik niet het idee heb dat dat enig nut heeft.
Vandaag trouwens zonder reiswieg of maxicosie, maar met een bananen doos met oud papier die we hebben weg gebracht :p
Op de terug weg dus alleen met frame gelopen.
Vandaag trouwens zonder reiswieg of maxicosie, maar met een bananen doos met oud papier die we hebben weg gebracht :p
Nadia schreef: Ja klopt.een lege, maar leg er soms ook mijn telefoon in met huilende baby geluiden. Al dat ik niet het idee heb dat dat enig nut heeft.
"och wat leuk een babytje, mag ik even kijken? ligt er een telefoon te huilen.......
Haha.. Gelukkig is me dat niet gebeurd. Wel vaker praatje gemaakt met mensen uit de straat en gevraagd of ze even in de wagen willen kijken.
Maar heb het gevoel dat het straks toch anders is voor de hondjes. Ze laten zich niet foppen.
Maar heb het gevoel dat het straks toch anders is voor de hondjes. Ze laten zich niet foppen.