Je mag Pluto wel een dagje lenen, die ligt graag in wandelwagens, als we met de buggy wandelen dan kijken mensen altijd verbaasd op als ze erin loeren en geen baby maar een Pluto zien zitten.Nadia schreef: Haha.. Gelukkig is me dat niet gebeurd. Wel vaker praatje gemaakt met mensen uit de straat en gevraagd of ze even in de wagen willen kijken.
Maar heb het gevoel dat het straks toch anders is voor de hondjes. Ze laten zich niet foppen.
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!
Hihi. Aysa heeft als pup idd ook in de doggy ride gelegen.
Ik vind het wel super irritant dat ik niet exact weet hoe weeën voelen. Soms dan heb ik een steek/kramp in mijn onderbuik.. Dan denk ik.. Zou het?? Maar dan blijft verder uit..
Ik word daar ongeduldig van
Ik word daar ongeduldig van
Hier filmpje van vanmiddag
Een dooddoener maar: je voelt het wel als het weeën zijnNadia schreef: Ik vind het wel super irritant dat ik niet exact weet hoe weeën voelen. Soms dan heb ik een steek/kramp in mijn onderbuik.. Dan denk ik.. Zou het?? Maar dan blijft verder uit..
Ik word daar ongeduldig van![]()
Dat dusSieglinde schreef: Een dooddoener maar: je voelt het wel als het weeën zijn
Ja dat hoor ik vaker idd. Dat zodra ik een echte wee heb "ik dat wel merk" net zoals je het direct weet wanneer je je kindje voelt ipv een ander gerommel in de buik. (wat idd klopte).Sieglinde schreef: Een dooddoener maar: je voelt het wel als het weeën zijn
Die steek/kramp was wel even flink heftig.. liet de telefoon spontaan uit mijn handen vallen. Omdat het ook zo uit het niets kwam. Schrok me het apelazerus.
Ik heb geregeld oefen/beginweeën. Schijnt wel op echte te lijken, maar niet door te zetten.
Je voelt het aankomen, een soort kramp. Bij mij begint het dan onderin de buik en bij mn baarmoedermond (kruisregio aan de binnenkant zeg maar) en trekt dan verder de buik omhoog. Buik is in de tussentijd een keiharde voetbal. En dan houdt het even aan en zwakt het weer af.
Steek is meestal bekken wat een beetje oprekt, druk op je banden daar enzo.
Je voelt het aankomen, een soort kramp. Bij mij begint het dan onderin de buik en bij mn baarmoedermond (kruisregio aan de binnenkant zeg maar) en trekt dan verder de buik omhoog. Buik is in de tussentijd een keiharde voetbal. En dan houdt het even aan en zwakt het weer af.
Steek is meestal bekken wat een beetje oprekt, druk op je banden daar enzo.
Ja het zijn zeker oefenweeen geen twijfel over mogelijk.. Maar die echte ontsluitingsweeen ben benieuwd of ik die zal herkennen.
Ik vind het wachten en onwetende irritant.
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
hahaha regelneef.. dit kan je niet regelenNadia schreef: Ja het zijn zeker oefenweeen geen twijfel over mogelijk.. Maar die echte ontsluitingsweeen ben benieuwd of ik die zal herkennen.
Dames, jullie hebt er niet aan
, maar ik denk aan jullie.
Sterkte allebei en een kus!
Sterkte allebei en een kus!
Weet jij het ook niet toevalligyvette_van_alert schreef: hahaha regelneef.. dit kan je niet regelenT word voor je geregeld
Ik word er zooooooo hyper van!! Ben in staat de marathon te lopen :p
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Ik heb nooit oefenweeen gehad. En bij de inleiding kreeg ik van het ene op het andere moment non-stop weeen die niet te missen waren. Hoe het bij een normale bevalling gaat weet ik niet 
Hihi zo herkenbaar.... Ik zat ook bij elke pijntje / elke steek; zou dit het begin vd bevalling zijn???? Ik had vanaf 2 weken ervoor vaak harde buiken en soms plotselinge heavy steken aan de onderkantNadia schreef: Ja het zijn zeker oefenweeen geen twijfel over mogelijk.. Maar die echte ontsluitingsweeen ben benieuwd of ik die zal herkennen.
Uiteindelijk was het verschil tussen alle oefenweeen/ steken dat de eerste echte weeen vd bevalling bij mij regelmatig kwamen (in het begin elke 7-8 minuten) en de oefenweeen te pas en te onpas kwamen. En ja de weeen verder op in de bevalling kun je niet missen
Dit had ik bij de eerste ook. Was echt vreselijk. Binnen 5 uur was ze erEsthertjuh schreef: Ik heb nooit oefenweeen gehad. En bij de inleiding kreeg ik van het ene op het andere moment non-stop weeen die niet te missen waren. Hoe het bij een normale bevalling gaat weet ik niet![]()
"Gelukkig" ging het bij de tweede vanzelf, in 28 uur