[quote="K&D"]
Mag op dit lid een ban? Het is heerlijk weer. Eindelijk van de rottige 36, 37 graden verlost. Daar zijn wij Hollanders niet op gemaakt met al dat vocht.
[/quote]
Misschien is het wel "Wij TUKKERS"......
Ik ben het met je eens, het is heerlijk zo!!! Vanochtend weer ouderwets anderhalf uur gelopen, waarvan Joep ook weer eens de helft zelf gelopen heeft.
[quote="Pauline"]
Misschien is het wel "Wij TUKKERS"......
Ik ben het met je eens, het is heerlijk zo!!! Vanochtend weer ouderwets anderhalf uur gelopen, waarvan Joep ook weer eens de helft zelf gelopen heeft.
[/quote]
Nope, Limboland heeft groot feest gehad! Paar flinke buien voor de tuin gehad. Dat waren gelukkig buien dus redelijk veel droog en net uitgewaaid. Heerlijk! Trouwens voor de temperatuur had ik geen jas nodig (19 graden), maar vanwege de wind wel een jas aan. Niets geen vies weer, echt genoten en de doggies ook.
[quote="K&D"]
Mag op dit lid een ban? [emoji14] Het is heerlijk weer. Eindelijk van de rottige 36, 37 graden verlost. Daar zijn wij Hollanders niet op gemaakt met al dat vocht.
[/quote]
[emoji22] [emoji22] [emoji22] [emoji6] [emoji12]
Ik ben gewoon een vreselijke koukleum en vind deze overgang echt vreselijk en mijn lijf ook. Heeft hier de hele dag gegoten, gewaaid en meer dan de helft kouder dan de afgelopen tijd.
Compromis dan? 23/25 graden en een zonnetje en dan 's nachts een buitje voor de tuin. [emoji2]
Ik heb het ook koud hoor! Maar van dat warme weer werd ik ook niet gelukkig van, weer vreselijke warmte uitslag op mijn onderbenen maar gelukkig kunnen we de lange broek aan, en de hondjes zijn weer gelukkig, dat is ook wel heel fijn!
[quote="BlissSpirit"]
Ik ben gewoon een vreselijke koukleum en vind deze overgang echt vreselijk en mijn lijf ook. Heeft hier de hele dag gegoten, gewaaid en meer dan de helft kouder dan de afgelopen tijd.
Compromis dan? 23/25 graden en een zonnetje en dan 's nachts een buitje voor de tuin. [emoji2]
[/quote]
BlissSpirit schreef:
BlissSpirit schreef:
BlissSpirit schreef:
Wij wonen in een fout deel vanhet land, vandaag. Man wat was het koud en nat.
Net terug van de wandeling en ja hoor, het laatste stuk weer zeiknat geworden. [emoji35]
Het lijkt hier wel herfst.
IK WIL ZOMERRRRRRR. [emoji12] [emoji23]
Heerlijk! Het 'mijn-lijf-wil-niet-tropenrooster kan weer in de kast. Lekker weer gewoon normaal tot 7.30 in mijn bed liggen in plaats van om 05.00 uur eruit, en dan op het heetst van de dag op de bank wat bijslapen.
Oké, oké, nat wordt je er wel van. Maar de temperatuur is perfect zo!
Ohhhhhhh om 18 uur was het 19 graden en was er een zonnetje. Zelfs oude Boris deed het goed en dus hebben wij 45 minuten gelopen en met volle teugen genoten.