Ik vind er helemaal niks aan nu. Reed vanmorgen (11.00) naar m'n werk was het 12,5 gr. Dat is toch geen temp. voor de zomer?!
Begin van de avond boodschappen gedaan met een dikke jas aan.
Agaatje is ook weer gewoon aan het werk, dus de keuken is in ieder geval lekker warm.
-Annemarie- schreef:
Ik vind er helemaal niks aan nu. Reed vanmorgen (11.00) naar m'n werk was het 12,5 gr. Dat is toch geen temp. voor de zomer?!
Begin van de avond boodschappen gedaan met een dikke jas aan.
Agaatje is ook weer gewoon aan het werk, dus de keuken is in ieder geval lekker warm.
Ik heb tante Aga stiekem ook weer hoger gezet, meneer pien vond het niet slim maar ik kan alleen nog op de Aga koken, met op iets anders koken sta ik zooo te hannessen.
De inductieplaat is binnen, mocht er weer een hittegolf komen dan gaat de Aga weer laag en meneer pien heeft al vakantie en die mag dan aan de slag met de inductieplaat, met eigen stroom van de zonnepanelen
Nou, verwarming hoeft hier nog niet aan want het is nog 24 graden in huis
Maar het is buiten wel triest weer met alleen maar bewolking en geen zonnetje
Ok vooruit ik moet toegeven, ik weet niet eens of de verwarming aan is
We hebben in dit nieuwe huis ee ketel die je op de ketel instelt, met vloerverwarming. EN ik dacht het goed ingestelt te hebben maar echt begrijpen doe ik hem niet. Nee ik heb een soort van gebruiksaanwijzing op internet kunnen vinden dat is alles. Maar goed toen laatst de temp zo gezakt was in een keer stond boven wel de radiator aan snachts Dus ik vraag me af of nu de vloerverwarming aan of uit is
Maar de deur is wel dicht, en ik vind dat ie lekker open moet zijn in de zomer !