De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Vergeet de ananassen niet.

Hier vanochtend weer een ctg (ja, doen ze ook in het weekend) en daarna werd me gezegd; 'Je hebt al best vaak weeën hè'. Ja, dat voel ik zelf ook  :P
Mn buik is weer wat verder gezakt en hangt nu ongeveer op mn knieën  :biggrin2:

Ik had afgelopen vrijdag met de gyn over inleiden gehad en ik zei dat ik het hem de volgende vrijdag zou laten weten, dat ik er nog even over moest nadenken. Ik weet niet of ik dat ga halen, we zien het wel.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Nadia, jij wordt dinsdag sowieso ingeleid?
Dan zou ik gewoon vanaf nu goed je rust nemen en eventueel nog een paar dingetjes doen die je echt moet doen van jezelf (heb ik het niet over ramen zemen enzo). Ik denk dat het belangrijk is dat je uitgerust en leeg in je hoofd je bevalling ingaat. En de rest is gewoon afwachten en go with the flow.
Als straks je baby uit de buik is, zal hij vast sneller en beter groeien en kan je buiten de buik verder moederen  :-*
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

koekje schreef: Nadia, jij wordt dinsdag sowieso ingeleid?
Dan zou ik gewoon vanaf nu goed je rust nemen en eventueel nog een paar dingetjes doen die je echt moet doen van jezelf (heb ik het niet over ramen zemen enzo). Ik denk dat het belangrijk is dat je uitgerust en leeg in je hoofd je bevalling ingaat. En de rest is gewoon afwachten en go with the flow.
Als straks je baby uit de buik is, zal hij vast sneller en beter groeien en kan je buiten de buik verder moederen  :-*
Dit is zoooo waar! + 1 dus  :)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Zooo waar inderdaad.
Ik heb trouwens al die dingen ook geprobeerd! Hopeloos :biggrin2:

vond deze duidelijk
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ananas ook gehaald. Morgenvroeg als ontbijt. Zo naar bed. Vriendje aanzetten tot wee opwekkende activiteiten.

Ik heb geen idee meer wat ik nog moet doen?? Alles is gedaan. Incl ramen zemen ;)
Huishouden vind ik leuk en ontspannend dus dat is geen belasting. Verder doe ik vooral waar ik zin in heb en wat in mij op komt :)
Ik heb vreselijk veel energie op het moment. Smiddags slapen doe ik (nog steeds) niet. Ik word daar namelijk echt duf en gaar van. Ik ben smiddags ook gewoon niet moe. Dus luister gewoon naar mijn eigen lichaam.
Yordi heeft vandaag de 2de TV op de slaapkamer aangesloten. Dus kan ik als ik wil in bed wat TV kijken.
Ik zet geen wekker meer, sta op als ik wakker word en uitgeslapen ben. Dat kan 7uur zijn, maar ook 9 uur. Meestal blijf ik nog wel een uur in bed liggen als ik wakker ben. Beetje wat lezen enzo. Of nu tv kijken.
Dinsdag inderdaad sowieso de inleiding. Maar ik hoop dat ik dan al bevallen ben. Of dat het op gang komt.
We zullen zien.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Morgen trouwens ook weer ctg. Bij mij waren ze vooral verbaast over de activiteit van de kleine. Weeën en harde buiken niet geregistreerd.
cairodyn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door cairodyn »

Heel veel succes in ieder geval zodra de bevalling gaat beginnen! Hoop dat t allemaal goed verloopt en dat met de kleine ook alles goed is!  :-*
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Sieglinde schreef:
vond deze duidelijk
Ow, die is heel duidelijk ja. Dat lukt mij misschien over een tijdje ook wel. Het zou vast ook niet helpen dat ik nu nog geen doekvulling heb. Een kat erin steken is toch anders en ik weet niet wat ze ervan vinden om samen met de mama opgeknoopt te worden  :biggrin2:

@Nadia: een beweeglijke baby is volgens mij een blije baby.
Als je nu nog geen weeën hebt, denk ik niet dat je uit jezelf voor dinsdag zult bevallen, maar ik heb natuurlijk geen glazen bol. Geen nood, in het zkh weten ze precies wat ze moeten doen.
Baby is al wel volledig ingedaald? Ik heb er enorme druk in mn bekken van en ben daardoor meer beperkt.
sella

Bericht door sella »

Brr dapper met de bitterlemon :P
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ja beebje is al 2 weken helemaal ingedaald. Zit knetter vast. Ik ondervind er geen hinder van ik loop nog gewoon, kan met mijn benen over elkaar zitten.

Ik had dat ook gevraagd maar de bewegelijkheid van ukkie zei niks over wel of niet 'willen komen'. En de weeën zouden zo kunnen beginnen. We zien wel. Heb er toch niets over te zeggen.
Voor nu een rustige nacht gehad.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Mijn weeën werden gisteren trouwens wel duidelijk sterker door een ritje met de auto naar het zkh en dan vooral de verkeersdrempels. We gingen met de Aygo ipv het busje, omdat ik daar beter in en uit kan. Meneer reed gewoon netjes, maar die drempels zijn op dat stukje gewoon erg hoog.
Misschien ook nog een ideetje als de ananassen niet helpen.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik heb al wat heen en weer gesprongen. Net ctg gehad en de 4 etages de trappen genomen. Ik denk dat meneer het gewoon Veels te fijn heeft in de buik :)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

koekje schreef: Mijn weeën werden gisteren trouwens wel duidelijk sterker door een ritje met de auto naar het zkh en dan vooral de verkeersdrempels. We gingen met de Aygo ipv het busje, omdat ik daar beter in en uit kan. Meneer reed gewoon netjes, maar die drempels zijn op dat stukje gewoon erg hoog.
Misschien ook nog een ideetje als de ananassen niet helpen.
Ik ben 11 dagen telaat geboren en die drempeltruuk heeft mijn moeder ook getest...werkte niet  :biggrin2:
Wat uiteindelijk werkte was dat ze opgenomen werd om de volgende dag ingeleid te worden, daar van bekomen was en ontspannen was, visite op de kamer en met zijn allen de oudejaarsconference kijken...NOT  :biggrin2:
Wim Kan trok net zijn mond open en daar was de eerste perswee  ;D
Binnen een uur was ik geboren.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

mijn moeder ging gisteren 42 jaar geleden op visite voor de verjaardag van een nicht van mij en de volgende dag kwam ik..... ik geloof zelfs nog op de uitgerekende dag :D
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Wij vertrekken zo naar het zkh. Ik heb vrij regelmatige weeën. Althans denk ik. Het voelt aan als kramp. En nog wat andere ongemakken die bij beginnende bevalling horen. Kan ook allemaal valse start zijn. Dat horen we zo. Kan niet beloven op een tijdelijke update ;) wish me luck!!!

Gesloten