Al zenuwachtig voor Corona.....?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Al zenuwachtig voor Corona.....?

Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Ik werd vanochtend wakker met snottebellen en een wat dikke keel. Ook maar even temp gemeten, want ik vond het warm: koorts. Morgen een testafspraak
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Inge en Bono schreef: zo 27 sep 2020, 12:18 Ik werd vanochtend wakker met snottebellen en een wat dikke keel. Ook maar even temp gemeten, want ik vond het warm: koorts. Morgen een testafspraak
Oh shit :-\

Heb je zelf enig idee waar je dan besmet zou kunnen zijn geraakt?

Duimen op turbo hier :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: zo 27 sep 2020, 12:54 Oh shit :-\

Heb je zelf enig idee waar je dan besmet zou kunnen zijn geraakt?

Duimen op turbo hier :-*
Ja. Maar ik weet dat dat dan echt alleen maar domme pech kan zijn. Geen onvoorzichtigheid, bedoel ik.

Maak ik mij zorgen om corona: wederom ja! En niet om mezelf, ik voel me en sich prima: beetje warm/koud en hoofdpijn. Maar wel om mijn cliënten!

Dank je wel :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Inge en Bono schreef: zo 27 sep 2020, 12:18 Ik werd vanochtend wakker met snottebellen en een wat dikke keel. Ook maar even temp gemeten, want ik vond het warm: koorts. Morgen een testafspraak
Beterschap!
Fijn dat je zo snel terecht kan voor een test! Hopelijk daarna ook vlot de uitslag.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Veel beterschap. En hopelijk is het iets anders!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

dinky89 schreef: zo 27 sep 2020, 13:36 Beterschap!
Fijn dat je zo snel terecht kan voor een test! Hopelijk daarna ook vlot de uitslag.
Dank je wel!
Ik werk in de zorg. Als het goed is krijg ik binnen 24 uur de uitslag.
pearlsofpassion schreef:Veel beterschap. En hopelijk is het iets anders!
Dank je wel! Ik hoop inderdaad op een 'doe nou eens een jas aan Ing' snottebel en koorts ofzo.

We zouden een kart-evenement hebben vandaag. Ik ben 'blij' dat ik vanochtend al wat merkte :-X
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Inge en Bono schreef: zo 27 sep 2020, 13:16 Ja. Maar ik weet dat dat dan echt alleen maar domme pech kan zijn. Geen onvoorzichtigheid, bedoel ik.

Maak ik mij zorgen om corona: wederom ja! En niet om mezelf, ik voel me en sich prima: beetje warm/koud en hoofdpijn. Maar wel om mijn cliënten!

Dank je wel :-*
Oh nee, dat had ik ook helemaal niet verwacht hoor! Ik denk dat het voor heel veel mensen echt pure botte domme pech is :'(

Ben je bang dat je cliënten hebt besmet bedoel je? Ik ga ook heel hard duimen dat dit niet het geval is :-* ! Dikke virtuele knuffel!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Nee snap ik :-*
Ik ben zó voorzichtig geweest. Ik zwaaide waar nodig, met winkelwagentjes: blijf uit mijn buurt. En weet dat ook zeker van de mensen om mij heen.

Ja daar ben ik bang voor. Vanaf het begin. Ik zal het niemand kwalijk nemen, behalve mezelf, als het zo is. Ik heb vrijdag nog gewerkt. Ze zijn zo kwetsbaar :'(
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Inge en Bono schreef: zo 27 sep 2020, 14:55 Nee snap ik :-*
Ik ben zó voorzichtig geweest. Ik zwaaide waar nodig, met winkelwagentjes: blijf uit mijn buurt. En weet dat ook zeker van de mensen om mij heen.

Ja daar ben ik bang voor. Vanaf het begin. Ik zal het niemand kwalijk nemen, behalve mezelf, als het zo is. Ik heb vrijdag nog gewerkt. Ze zijn zo kwetsbaar :'(
Ik duim heel hard dat het echt alleen maar een 'trek nou eens een jas aan'snottebellen verhaal blijkt te zijn.
Kan me zo goed voorstellen dat als je met kwetsbare mensen werkt en dan onbewust en al helemaal onbedoeld, misschien wel besmettelijk bent geweest.

Dat is ook waar ik me bij de 'ontkenners' nog het meest over verbaas.
Je wilt toch niet bewust de boel ontkennen en bewust risico's nemen en dan zelf besmet raken....maar nog minder wil je iemand anders daardoor risico laten lopen :(
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Presco!! Met strengere regels
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Lullig voor alle mensen die zich er wel aan houden hoor. Maar het werd onderhand wel tijd dat er strengere maatregelen kwamen...
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ik vind het voor mijn vriendje wel fijn... Hij heeft vorige week te horen gekregen dat hij vaker op het werk moest komen want anderen hebben niet de mogelijkheid tot thuiswerken ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Kim_S schreef: ma 28 sep 2020, 19:33 Lullig voor alle mensen die zich er wel aan houden hoor. Maar het werd onderhand wel tijd dat er strengere maatregelen kwamen...
En dan voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag een halfslachtige regel over mondkapjes. Doe nu gewoon mondkapjes in winkels en op plekken waar je geen afstand kan houden (denk aan gangen etc) ipv van wat ze nu weer willen.....
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Mandarijn schreef: ma 28 sep 2020, 19:42 En dan voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag een halfslachtige regel over mondkapjes. Doe nu gewoon mondkapjes in winkels en op plekken waar je geen afstand kan houden (denk aan gangen etc) ipv van wat ze nu weer willen.....
En dan overal, niet alleen in de grote steden.
Laika
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laika »

Tanna schreef: ma 28 sep 2020, 19:51 En dan overal, niet alleen in de grote steden.
+1

Plaats reactie