Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Kaela, dan zijn jullie toch wel lang bezig geweest? Wij zijn net klaar, kasten weer gevuld. Alleen de hangkleding nog, maar daar wil ik eerst allemaal nieuwe hangertjes voor kopen, want nu hangen er tig verschillende.
Behangen met vl begin ik niet aan-Annemarie- schreef:Hahahaha, wij zijn aan het behangen. Ook zo'n leuke.
En dat is de voorbereiding voor de nieuwe kasten, die daarna komen.
Geweldig haha. Mijn ene pupje doet thuis alles en bij de gewone training ook maar bij de jacht doet ze vooral snuffelen. En ons andere pupje was woensdag de ster van de klas en ging vandaag zo enthousiast naar de dummy dat hij vergat dat die kromme pootjes heeft en dus deed hij een apport met salto.Kim_S schreef:Mijn pupje heeft 5 minuten braaf gevolgd en geapporteerd vandaag tijdens de training![]()
De resterende 1 uur en 25 minuten werken we nog aan
Mijn pupje is al wel 1,5 hèkira schreef:Geweldig haha. Mijn ene pupje doet thuis alles en bij de gewone training ook maar bij de jacht doet ze vooral snuffelen. En ons andere pupje was woensdag de ster van de klas en ging vandaag zo enthousiast naar de dummy dat hij vergat dat die kromme pootjes heeft en dus deed hij een apport met salto.
Hij snuffelt en trekt de rest van de les. En ik doe dan pogingen om zijn aandacht te krijgen
Leuk dat jullie pupjes zo goed gaan!
Ja, was om 15.00 uur klaar met werken, naar huis gefietst, begonnen, tussendoor snel eten koken en opeten en tot middernacht bezig geweest. De buren vonden ons niet zo leukeelke schreef:Kaela, dan zijn jullie toch wel lang bezig geweest? Wij zijn net klaar, kasten weer gevuld. Alleen de hangkleding nog, maar daar wil ik eerst allemaal nieuwe hangertjes voor kopen, want nu hangen er tig verschillende.
Mijn geluksmomentje van vandaag: de oude kledingkast voor een nette prijs verkocht. Dat was nog een onderdeel van het iMac budget, dus wel zo fijn dat het op korte termijn lukte!
Da's fijn ja. Onze oude hing met ducttape aan elkaar dus die had gisteren niet veel nodig om te slopen.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zit op de bank n drink een warme chocomelk. Droge herfstwandeling achter de rug met lopen door zo’n dik bladertapijt. Heerlijk! Vandaag vrije dag

Haha leuke puppy nieuwtjes.
En eh ik heb een pup van ruim 3,5 jaar in een volwassen pakketje, erg handig, not!!
Maar meneer zijn blik wordt steeds opener
En oja hij kan al zelfstandig trap af, moet je wel keren als je zo nieuwsgierig bent om alles te onderzoeken
En binnenkort op basiscursus met deze pup, hij weet niet wat hem overkomt
En eh ik heb een pup van ruim 3,5 jaar in een volwassen pakketje, erg handig, not!!
Maar meneer zijn blik wordt steeds opener
En oja hij kan al zelfstandig trap af, moet je wel keren als je zo nieuwsgierig bent om alles te onderzoeken
En binnenkort op basiscursus met deze pup, hij weet niet wat hem overkomt
Ik ben helemaal bij met mn strijk.
Kom je nou de mijne doen?koekje schreef:Ik ben helemaal bij met mn strijk.
koekje schreef:Ik ben helemaal bij met mn strijk.
Ik wel met mijn nieuwe ( eindelijk weer een werkende )tablet
Ja ik heb ook wel voor je!koekje schreef:Ik ben helemaal bij met mn strijk.
Boodschapjes besteld. Ik blijf dat toch zo heerlijk vinden he, vanuit je luie stoel. Morgenochtend staan alle zware dingen weer in de kast.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn eerste salaris gekregen van mijn nieuwe baan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- pearlsofpassion
- Moderator
Wat fijn!
En viel het mee?
Ik hoop ook binnenkort een nieuwe baan te vinden. Nog geen 4 maand terug en ik heb het er wel gehad. Dus eigenlijk hoort dit in het klaagtopic.
En viel het mee?
Ik hoop ook binnenkort een nieuwe baan te vinden. Nog geen 4 maand terug en ik heb het er wel gehad. Dus eigenlijk hoort dit in het klaagtopic.