Veel plezier in Wenen!!!!Lida. S schreef: Het gaat gelukkig stukken beter. De paniek is weg, maar ik ben nog wel schrikachtig bij iedere politie auto die ik zie. Ik heb nog niets gehoord, niet van de politie, niet van de belasting en niet van de NVWA.
Morgen ga ik lekker voor 4 dagen naar Wenen met een vriendin. Als ik terug ben ga ik naar het juridisch loket. Eens kijken of ze mij daar wat wijzer kunnen maken. Verder wacht ik op een reactie van de NVWA en de belastingdienst. Ik heb ze gevraagd aan welke eisen/voorwaarden ik (en andere barfers met een lijntje) moet voldoen. Dat wil ik zwart op wit hebben alvorens ik weer durf te rijden.
ondanks alle ellende
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: ondanks alle ellende
Zo dan, jij klinkt al weer een stuk beter! Wat FIJN voor je! Ik wens je ontzettend veel plezier in Wenen. Als iemand een leuk tripje heeft verdiend, ben jij het!
Wat fijn voor je Lida, geniet van je verblijf in WenenLida. S schreef: Het gaat gelukkig stukken beter. De paniek is weg, maar ik ben nog wel schrikachtig bij iedere politie auto die ik zie. Ik heb nog niets gehoord, niet van de politie, niet van de belasting en niet van de NVWA.
Morgen ga ik lekker voor 4 dagen naar Wenen met een vriendin. Als ik terug ben ga ik naar het juridisch loket. Eens kijken of ze mij daar wat wijzer kunnen maken. Verder wacht ik op een reactie van de NVWA en de belastingdienst. Ik heb ze gevraagd aan welke eisen/voorwaarden ik (en andere barfers met een lijntje) moet voldoen. Dat wil ik zwart op wit hebben alvorens ik weer durf te rijden.
Wat fijn dat het beter gaat! Heel veel plezier in Wenen, geniet er van, dat heb je dik verdiend!
Fijn dat het een stuk beter gaat! Nu lekker genieten in Wenen! Een hele fijne 4 dagen,geniet!
Ohh Wenen, wat heerlijk voor je!
Heel veel plezier meis!
Heel veel plezier meis!
Fijn om te horen dat het beter gaat met je!
Heel veel plezier in Wenen!!
Heel veel plezier in Wenen!!
Hè. dat klinkt weer een stuk beter.
Geniet van Wenen!
Geniet van Wenen!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Veel plezier in Wenen, Lida! Ik hoop dat je vier heerlijk ontspannende dagen zult hebben! 
Heel veel plezier in Wenen Lida

- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat fijn Lida
Heel veel plezier in Wenen
-
nikèdog2000
- 5-sterren

veilige reis
en heel veel genieten maar
en heel veel genieten maar
Heel veel plezier, laat je zorgen thuis en geniet!!!
Veel plezier in Wenen.