Waarom geen plantaardige yoghurt?Kim_S schreef:En daar ligt het dus wel aan, de rest was niet anders dan anders...
Ik kan bij vlagen erg slecht tegen lactose, maar de Griekse yoghurt ging eigenlijk steeds goed. Was een typische lactose-intolerantie-aanval, dus zeer waarschijnlijk echt de yoghurt. Ik vind het stom want het is zo lekker
Het grote waarom topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Het grote waarom topic
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

frodo quin schreef:Waarom geen plantaardige yoghurt?
Waarom heb ik daar niet aan gedacht?
Dat eet ik zelf ook
Er zijn wel tig soorten; soja, kokos, amandel etc.
Ga ik maar eens proberen. Soja vind ik niet zo lekker, maar amandel klinkt wel okee 
Ik vond sojajoghurt ook niet lekker maar nu wil ik niet anders meer…. Heel gek ik was verzot op griekse joghurt maar die vind ik nu dus minder lekker. Maak altijd zelf meusli en geniet echt van mijn sojajoghurt ontbijt
Haal het bij AH gewoon eigen merk
Haal het bij AH gewoon eigen merk
Is er ook een plantaardige die wat zurig is net als koeienyoghurt/ -kwark ?
Ik heb wel eens zelf kokosjoghurt gemaakt en dat was zurig. Hele luchtige joghurt bijna een soort van mouse maar wel lekker. Heb het daarna niet meer gemaakt omdat mijn vriend er niet van eet en het te lang bleef staan. Zal eens opzoeken hoe ik dat gedaan heb 
Je moet kokosmelk met een zo hoog mogelijk gehalte aan kokos/vet gebruiken degene van wie ik het recept heb adviseerde Go Tan kokosmelk (de volle versie geen light ofzo moet zo vet mogelijk). De toko hier had deze niet en ik heb Kiara kokoscreme genomen, pak van een liter. Daar 3 schepjes probiotica van Puur voor de honden ingedaan (had een nieuwe pot). Dit een minuut laten draaien in de keukenmachine, daar kwam het toen al dikkig en luchtig uit. Overgeschonken in 2 weckpotten van een halve liter en die in de oven gezet met alleen het lichtje aan. Opletten dat het lichtje de oven niet te warm maakt want dan gaat de probiotica dood. Heb er geen temperatuur bijgezet maar een opmerking dat als de potten handwarm aanvoelen het lichtje uit moet. Dat was bij mij het geval dus deurtje dicht licht uit en zo heb ik het in totaal 24 uur laten staan. Daarna in de koelkast en dan stijft het verder op
Herinner me net ook dat ik het wel erg lekker vond maar ook vrij heftig omdat het behoorlijk vet is en dat valt niet zo goed bij mij in de vroege ochtend…
Herinner me net ook dat ik het wel erg lekker vond maar ook vrij heftig omdat het behoorlijk vet is en dat valt niet zo goed bij mij in de vroege ochtend…
Waarom zitten er labeltjes in mijn baby kleertjes die zeggen dat ik het uit de buurt van vuur moet houden?
Ik droog mijn baby altijd boven een open vuurtje
Waarom hebben bijna al mijn baby kleertjes zakken?
Zelf haar rokjes en jurkjes.
Waarom hebben vrouwen kleding nep zakken of geen zakken?
Wat is dit voor volslagen onzin?
Ik droog mijn baby altijd boven een open vuurtje
Omdat vrouwen meestal een tas bij zich hebben?jasmijn schreef:Waarom zitten er labeltjes in mijn baby kleertjes die zeggen dat ik het uit de buurt van vuur moet houden?
Ik droog mijn baby altijd boven een open vuurtje![]()
En het onvrouwelijk is om met volgepropte zakken te lopen
- Angelique
- 5-sterren

Het gaat om de kleertjes, niet de babyjasmijn schreef:Waarom zitten er labeltjes in mijn baby kleertjes die zeggen dat ik het uit de buurt van vuur moet houden?
Ik droog mijn baby altijd boven een open vuurtje![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik hou ook niet van sojaspullen, maar Alnatura heeft lekkere vanillejoghurt. Ik weet alleen niet waarom.Kim_S schreef:Ga ik maar eens proberen. Soja vind ik niet zo lekker, maar amandel klinkt wel okee
Edit: is wel gezoet.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Waarom ben IK bekaf nadat mijn HOND geopereerd is?
-
frodo quin
- 5-sterren

Van de emotie/stress. Waaraan is hondlief geopereerd?Anne in Duitsland schreef:Waarom ben IK bekaf nadat mijn HOND geopereerd is?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Tandvleeswoekeringen zijn weggelaserd, en er zijn wat bulten en bultjes verwijderd voor onderzoek. Boxy ligt voor pampus in d'r Medical Pet Shirt, vrouwtje overweegt ook d'r pyjama aan te trekken en ernaast te gaan liggen.frodo quin schreef:Van de emotie/stress. Waaraan is hondlief geopereerd?
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Heb ik ook altijd, van de zenuwen/zorgen om het hondekind.Anne in Duitsland schreef:Waarom ben IK bekaf nadat mijn HOND geopereerd is?
Gelukkig is ze weer thuis