Klinkt als een duidelijke beslissing. Dat is mooi. Al die twijfel is zo verschrikkelijk. Ik duim voor vrijdag dat het geen maligne lymfoom isyuki11 schreef: De keuze is gemaakt; de prednison blijft nog even in de kast. Ik heb t vermoeden dat het Yuki meer kwaads dan goeds gaat brengen.
Mocht vrijdag blijken dat ie de kwaadaardige vorm van lymfoom heeft, dan gaat ie dan op de prednison.
In de overige gevallen gaan we volgende week woensdag naar de holistische praktijk in de Bilt.
Ondertussen vind ik het vervelend dat er nu toch 2 keer in de lymfeklieren is geroerd...aangezien dat ook niet geheel onschuldig blijkt te zijn. Maar ja, daar is niks meer aan te doen.
Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit??
Hitam schreef: Klinkt als een duidelijke beslissing. Dat is mooi. Al die twijfel is zo verschrikkelijk. Ik duim voor vrijdag dat het geen maligne lymfoom is![]()
Wel of niet starten met de prednison...
Ik bekijk het maar per dag...vandaag gaan we in ieder geval niet starten.
Zo herkenbaar,steeds die twijfel

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

's Nachts lijken problemen altijd groter, vind ik. Zo gaat het bij mij tenminste. Als ik dan de volgende dag weer op de been ben, snap ik soms niet waarom ik zo heb liggen tobben; overdag voelen problemen op een of andere manier minder ernstig.yuki11 schreef:hij is minder duidelijk als ie lijkt, bleek vannacht...paar keer wakker geworden en weer twijfel...
Wel of niet starten met de prednison...
Ik bekijk het maar per dag...vandaag gaan we in ieder geval niet starten.![]()
Sterkte maar weer eens!
Bij mij ook hoor, daarom ben ik blij dat het weer overdag isAnne in Duitsland schreef: 's Nachts lijken problemen altijd groter, vind ik. Zo gaat het bij mij tenminste. Als ik dan de volgende dag weer op de been ben, snap ik soms niet waarom ik zo heb liggen tobben; overdag voelen problemen op een of andere manier minder ernstig.
Sterkte maar weer eens!![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

gelukkig worden de dagen al weer langeryuki11 schreef: Bij mij ook hoor, daarom ben ik blij dat het weer overdag is![]()
Het is ook niet urgent, dus je kunt best nog even wachten. Ik hoop dat ze in Zeist nog iets voor Yuki kunnen betekenen.yuki11 schreef: Ik bekijk het maar per dag...vandaag gaan we in ieder geval niet starten.![]()
Ja, dat hoop ik ook. Ze waren in ieder geval niet voor gebruik van prednison (maar dat had ik ook niet verwachtHitam schreef: Het is ook niet urgent, dus je kunt best nog even wachten. Ik hoop dat ze in Zeist nog iets voor Yuki kunnen betekenen.
Wat zijn jouw ervaringen met dit soort 'gevallen', Tannetje??
Ik duim nog heel hard verder voor vrijdag 
Ach jeetje Karin, wat een gedoe weer.
Ik hoop echt dat geen maligne lymfoom is. (helaas zelf een dier gehad die daaraan leed)
Dikke knuf voor jou en Yuki.
Ik hoop echt dat geen maligne lymfoom is. (helaas zelf een dier gehad die daaraan leed)
Dikke knuf voor jou en Yuki.
Pfff wat een hoop op je bord zeg... 
Vergeet niet de momenten met je kanjer te koesteren...
Dikke X
Dikke X
Weinig hoopvol, dus daarom zou ik eerder voor de prednison kiezen.yuki11 schreef: Ja, dat hoop ik ook. Ze waren in ieder geval niet voor gebruik van prednison (maar dat had ik ook niet verwacht).
Wat zijn jouw ervaringen met dit soort 'gevallen', Tannetje??![]()
Nee, dat vergeet ik zeker niet!!!Boez schreef: Pfff wat een hoop op je bord zeg...
Dikke X
We genieten enorm van elkaar!!! (eigenlijk altijd al, maar nu nog een beetje extra
- spreeuwtje
- 5-sterren

hoe voelt hij zich nu?
Twijfelachtig....spreeuwtje schreef: hoe voelt hij zich nu?
Hij ademt wat zwaar...dat zint me natuurlijk niets