Eten besteld. Meestal is het er dan wel binnen halfuur. Uur later nog niets dus maar gebeld. 'Sorry mevrouw, we kunnen uw bestelling niet vinden'
In ander systeem was de bestelling blijkbaar wel te vinden, gelukkig maar want ik had al betaald.....
Ze zijn nu bestelling alsnog in orde aan het brengen, met beetje geluk om 8 uur dan toch eten
En deel 3:
de box is niet meer leverbaar (maar ik heb 'm een week terug al besteld..) en de rest van de Appie boodschappen is voor minder dan 70 euro dus er wordt helemaal niks bezorgd..
pluk schreef:En deel 3:
de box is niet meer leverbaar (maar ik heb 'm een week terug al besteld..) en de rest van de Appie boodschappen is voor minder dan 70 euro dus er wordt helemaal niks bezorgd..
Ik zou een heel boze mail gaan sturen. En heb het maar over service en klantvriendelijkheid ed.
Je kan het eens goed spuwen en waarschijnlijk is daarna plots wel vanalles mogelijk.
Had je met de sollicitatie voor de hedendaagse baan ook geen golvende griep ofzo? Of vlammende koorts?
Dan is de kaakholteontsteking nu vast een goed teken
koekje schreef:Had je met de sollicitatie voor de hedendaagse baan ook geen golvende griep ofzo? Of vlammende koorts?
Dan is de kaakholteontsteking nu vast een goed teken