We zien het niet meer zitten, Luna wel, maar haar huid niet meer,....
Nu zitten die 2 onlosmakelijk aan elkaar maar je snapt me wel,.......
Ze krijgt open vochtige plekjes, op haar kont en aan de zijkanten van haar nek, die niet dicht willen, heeft haar hele poten kapotgeknabbelt, die zijn weer lekker opgezet.....ze is bij tijd en wijle rood, vooral na inspanning (+stress?)
We weten het dus niet meer,..... ze zit nog steeds aan de AB, best wel hoge dosis vind ik,.....
Ze heeft nu haar anti-stresspak aan en die werkt echt prima, maar als die uit is, vooral's nachts dus, dan gaat ze tekeer. En aanhouden 's nachts is geen optie, ik ben bang dat ze erin verwikkeld raakt.
Ik dweil 4 keer per week (met schoonmaakazijn) stofzuig iedere dag, soms wel 2 keer, heb nu 2 luchtreinigers hier staan in de kamer, was haar kleden met azijn, gooi de bedden en haar schapenvacht in de vriezert.
We wassen haar 2 keer in de week met speciale shampoo, ze krijgt kruiden van Tannetje (die toevallig net vandaag op zijn) we zijn 2 keer bij Tannetje geweest, Ook een paar keer bij onze eigen DA.
Ik heb de uitslag van haar vacuvetrin-test, en houd daar super rekening mee. Ze krijgt ook nog steeds geen kip en rund
Heb me helemaal te pletter geëlimineerd, nu ruim een jaar,...(en ik denk/weet eigenlijk voor 99.99% dat het geen voedsel gerelateerde klachten zijn).
En wat zijn we ermee opgeschoten, helemaal niets, niente nada,......
Ze ziet er op het ogenblik zo erg uit, zo heeft ze er nog nooit uitgezien,........
Mij stoort haar uitzien niet, maar ik ben niet de enige hir in huis die samen met haar leven moet.
Ze ruikt onaangenaam, echt heel naar, naar smerige zweetvoeten en nog een ondefinieerbare lucht,....
Ik zit er even helemaal doorheen,.....
Morgen is dat weer over maar er spelen hier thuis nog wat dingen waardoor het me nu gewoon even te veel is,...........