Anne in Duitsland schreef:
Hij gaat lekker hier. Vorige week een dierbare met een hartaanval (gelukkig bevond hij zich al in het ziekenhuis, hij had net twee dagen daarvoor een nieuwe heup gekregen, op 88-jarige leeftijd), vanochtend vroeg het bericht dat een goede vriend van ons plotseling is overleden. Een vijftiger. Het leven is écht te kort om plannen in de toekomst te verwezenlijken. De toekomst is nu.
Ja, dat is op een harde manier geconfronteerd worden met het belang van nu.
Heel veel sterkte Anne.
Veel succes met de toet Lique, hopelijk kunnen jullie hem vandaag los krijgen.
Angelique schreef:
Mijn auto na een wandeling maar achtergelaten waar die weggezonken was morgen maar een takeldoos regelen
Takelautooo!
Als ik in de buurt was vandaag had ik je wel geholpen met el trucko. Als ik 50 ton weg kan slepen, moet een Sory ook wel lukken an sich. Het is dan alleen de vraag of wielen, assen en ander metaalwerk recht blijft....
Laatst gewijzigd door EliScooby op ma 26 jan 2015, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik in de buurt was vandaag had ik je wel geholpen met el trucko. Als ik 50 ton weg kan slepen, moet een Sory ook wel lukken an sich. Het is dan alleen de vraag of wielen, assen en ander metaalwerk recht blijft....
Een takelauto zou ook moeite hebben gehad de vandaag nog sompiger plek te bereiken. Maar goed, we gaan altijd wandelen bij de zandafgraving, dus daar hebben ze ook grote toeten
Reportage
Houston Houston...we have a problem
En daar kwam mijn redder op zijn witte gele paard
Laatst gewijzigd door Angelique op ma 26 jan 2015, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Schade valt nog te bezien. De 4wd/low schakelaar wil niet terug naar z'n normale stand. Ik hoop straks op het kiaforum te lezen dat het waarschijnlijk een kleinigheidje zal zijn
OT: nog even genieten van de warmte en het mooie weer. Vandaag huurauto weer inleveren. Moet zeggen dat ik me toch beetje ben gaan hechten aan de witte kia picanto automaat
Gelukkig morgen nog een mooie trip naar klein Curaçao en overmorgen vliegen we dan toch echt alweer terug
Heb me inderdaad voorbereid door mijn dikke gebreide winter trui mee te nemen ;-) Zie er ook enorm tegenop maar vandaag over een week is toch echt mijn eerste werkdag dus zal wel terug moeten....
Angelique schreef:
Schade valt nog te bezien. De 4wd/low schakelaar wil niet terug naar z'n normale stand. Ik hoop straks op het kiaforum te lezen dat het waarschijnlijk een kleinigheidje zal zijn
Klei in het differentieel? Bruut geweld toch zo'n shovel
Van de week ff een kist bier in de schaftkeet zetten?
Angelique schreef:
Die klei kan maar zo, ik hoop het van harte.
Dat bier halen ze zelf maar, heb meneer een ruime fooi gegeven.
Dat kan natuurlijk ook
Ik zou anders niet weten waarom je je lengte-sper niet uit kunt schakelen. Neem aan dat je die eerst had ingeschakeld voor je het weiland indook en niet pas toen je vast stond?
Oh, wacht: Je blokkeert natuurlijk je middenbak om 4wd te rijden en je dwars-sper als je vastzit. Geen bochtjes genomen met ingeschakelde dwars-sper?
Gelukkig is de toet weer uit de modder.
Lijkt een fluitje van een cent (met het juiste paard)
Nu nog wel ff een soppie eroverheen, dan herken je hem (of is het een haar) weer helemaal.